Ik heb een keer met Evita prive les gehad (een half uurtje) van iemand die heel goed les kan geven vind ik (van haar voornaam heet ze Ingrid.. kent iemand misschien wel!) en ik merkte wel dat ik zo in een keer heel veel geleerd heb!! echt leuk was het! maar ik heb op de manege eigenlijk best veel verkeerde dingen aangeleerd, zo zeiden ze bijv. dat je om de pas je paard aan moet drijven.. maar dat is helemaal niet goed! en probeer dat dan nog maar eens af te leren, dat is echt moeilijk! nu gaat dat al veel beter en ik kan m'n benen helemaal stil houden en Evita reageert nu echt 10 x zo goed op mijn been. Zo zijn er dus nog wel meer dingetjes die ik verkeerd aangeleerd heb op de manege.
Trouwens, als ik op les wil met evita dan moet ik ook stoppen bij de manege van m'n ouders.
En dan is er nog iets waardoor ik het niet leuk meer vind op de manege

hier om wil ik eigenlijk het liefste stoppen bij de manege, maar aan de andere kant ook weer niet omdat ik dan niet echt meer op andere paarden rijd dan mijn eigen pony en dat zou eigenlijk wel moeten als ik van die angst af wil voor bepaalde paarden! maar als ik er geen plezier meer in heb... ik weet het niet