paard trapt en bijt (ik heb de oplossing)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-01 20:19

oke ff een nieuw topic over Naomi, vandaag nou ik zal haaar eens ff gaan poetsen deed eerst haar hals. Ze was braaf toen haar haar buik ok ze hoefde haar been maar op te tillen en ik zei al heel hard EUHH. dus ik naar haar kont het zelfde verhaal ze was op het laats wel harstikke braaf. Toen ik haar voorbenen kreeg ik bijna een beet... ik haar een tik op haar neus geven en toen was het over. Het is net een paard die je nog met opvoeden Haha! . Maar het is ook zo van als er iemand naast haar staat dan is ze wel braaf met aansingelen ook zelfs. Pling Dus misschien wil ze gewoon steun van die gene die ernaast staat? Verward Ik had vandaag ff een les met haar gereden en het ging harstikke goed! We hadden gesprongen zonder handen was leuk ik had de digitale foto van Little Roosie mee. Dus zo staan ze wel bij in de picture Haha! .


Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 20:29

goedzo zo moet je idd doorgaan. als het paardje werkelijk wat heeft meegemaakt, dan moet ze de mensen leren vertrouwen. en de aandacht ook leren accepteren en nemen.

maar blijf op je hoede ook de gene die bij het hoofdstaat ze moest dan eens net uithalen en bijten.


goedzo Lachen

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-01 21:00



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, ChelseaAyLee, Dido2316, herous, josien_m_, pandour4evuh, Raamzicht, Saartjuh_b, YvonneV en 97 bezoekers