Ruin wordt hengst

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Luominen

Berichten: 913
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: België

Ruin wordt hengst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-04 16:29

Hey,

Gisteren, 29 September, gaan wandelen met Zaim aan de hand en natuurlijk de stoere Fokke en Karin erop. Wat waren ze beide vriendelijk naar elkaar. Het was een super wandelingetje, maar volgende keer langer :p Zaim was erg braaf en ik ben dus ook héél erg trots op hem. Volgende keer laat ik hem toch eerst lopen zodat hij wat beter luistert.

Zaim dacht op bepaalde momenten dat Fokke zowat een merrie was. Hehe, eerst volle bak snuffelen aan Fokke en dan dat 'piemelietertje' eruit. Wat hij overgens een paar keer tijd, elke keer nadat hij & Fokke weer eens roken aan mekaar: "Hmm, wat heb jij gegeten?" "Ik? Ik gras :p"

Op een bepaald moment dacht Zaim nog echt dat hij hengst was, en zijn 'piemelietertje' was er dus uit en dan kwam er zo'n doorzichtig waterdruppeltje af. Ik dacht al dat Zaim geen ruin meer was :p

(Zaim is nog maar 2 en een half, maar ik maak nu al wandelingen met hem, en dit was de eerste wandeling naast/met een ander paard.)

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 17:10

Whahaha wat heb jij een vaag beest Tong uitsteken Leuk dat de wandeling voor de rest zo goed ging.

marije86

Berichten: 1657
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 17:21

weetje toen mijn pony 1/2 jaar was liep ik ook altijd met haar maar je krijgt best een band met je paard en tis ook noch gezellig ook