Nou het begon al goed... ik was al laat en op de donkere weg naar stal werd ik bijna aangereden met mn scootertje door een asociale vrachtwagenchauffeur die met 100 de berg af kwam ofzo...

Toen kwam ik dus om 5 voor 6 aan, even gevraagd of ik nogwel mee kon rijden (vooruit, als ik maar heéél snel zadelde

Toen losgaloperen, was even wennen. Van mn nvorige instructrice moets ik zo langzaam mogelijk, nu moest ik zo hard mkogelijk. Gevolg: een stoomschip-Iwaldo die superblij door de bak vloog (en de andere 3 de binnenhoefslag op jaagde...haha hij maakt ook zo'n herrie in de galop!)
Dat was even wennen voor hem; superhard!
Toen begonnen met een kruisje. Breekt ie toch bijna zn benen!! Dus even een flinke schop gegeven (= weer bokkend de bak door) en toen was het wel duidelijk dat ie even wakker moest worden

Maar het gaat vast wel goedkomen. Ik heb erg veel vertrouwen in mn instructrice (díe kan rijden joh... niet normaal...ging landelijk starten ZZ ofzo Z2? whatever iig heeel hoog maar ze is nu met een paar jonge beesten bezig) en in iwaldo dus dat scheelt. Alleen volgende keer maar eventjes de beugels wisselen, want ik heb me nu een last van mn knieeen!! En we hebben van die speciale spring beugels dusseh net zo handig