Poeh hee nieuwe instructrice..... :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-01 22:14

Vandaag mn eerste springles bij mn nieuwe instructrice Lachen Die ken ik al zolang ik op stal sta, maar ik reed altijd bij haar zus in de les. Nu zij echter zwanger is, ben ik maar lid geworden van de vereniging en dus in de clublessen gegaan.
Nou het begon al goed... ik was al laat en op de donkere weg naar stal werd ik bijna aangereden met mn scootertje door een asociale vrachtwagenchauffeur die met 100 de berg af kwam ofzo... Frusty
Toen kwam ik dus om 5 voor 6 aan, even gevraagd of ik nogwel mee kon rijden (vooruit, als ik maar heéél snel zadelde Lachen ) Dus ik supersnel gezadeld in de stal, Iwaldo uit de stal 'getrokken' (die liep echt met tegenzin mee nl) en erop... losgestapt, en aandraven maar. Poeh een paar bokjes(!) want meneer vond het wel erg snel, zo staat ie lekker op stal, zo moet ie draven met iemand op zn rug Haha! ach kon het hem niet kwalijk nemen Lachen
Toen losgaloperen, was even wennen. Van mn nvorige instructrice moets ik zo langzaam mogelijk, nu moest ik zo hard mkogelijk. Gevolg: een stoomschip-Iwaldo die superblij door de bak vloog (en de andere 3 de binnenhoefslag op jaagde...haha hij maakt ook zo'n herrie in de galop!)
Dat was even wennen voor hem; superhard!
Toen begonnen met een kruisje. Breekt ie toch bijna zn benen!! Dus even een flinke schop gegeven (= weer bokkend de bak door) en toen was het wel duidelijk dat ie even wakker moest worden Lachen Het was wel erg wennen om met 4 man in de bak te rijden (ja ik ben verwend had altijd springles met zn tweeen) en we hadden dus af en toe botsingen.. maar verder ging het best aardig. We hadden een oxer op de diagonaal en een oxer naast de a-c lijn, die we achter elkaar namen, een inuitje die we afwisselend van links- en rechtsom namen, een los kruisje, niet veel bijzonders, maar wel leuk. Want dit was de eerste keer springles weer sinds een hele lange tijd voor mij Haha!
Maar het gaat vast wel goedkomen. Ik heb erg veel vertrouwen in mn instructrice (díe kan rijden joh... niet normaal...ging landelijk starten ZZ ofzo Z2? whatever iig heeel hoog maar ze is nu met een paar jonge beesten bezig) en in iwaldo dus dat scheelt. Alleen volgende keer maar eventjes de beugels wisselen, want ik heb me nu een last van mn knieeen!! En we hebben van die speciale spring beugels dusseh net zo handig Lachen

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 20:52

WEl leerzaam, een andere instructrice. Je ontdekt verschillende manieren en komt er daardoor ook achter waar je pard het best op reageert...
Veel plezier!

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 21:10

wie is je nieuwe instructrice dan Verward misschien ken ik dr ofzo..