Ik moest dus een witte rijbroek hebben voor a.s. zondag (eerste wedstrijdje ooit voor zowel mirage als voor mij maar oke.) Ik was er zaterdag. Een gezien, was er in mijn maat, maar daarvan was de rits kapot. Dat geval om de rits dicht te trekken is eraf. Die wilde ik dus niet. Ja, of ik hem niet wilde met 10 gulden korting. Ik viel bijna van mn stoel van het lachen, 10 piek, jeetje, wat is dat nu, helemaal op 195 piek!!! Nee dus. Nou, dan zouden ze een nieuwe bestellen in leidschendam, die zou naar rotterdam komen en die zouden ze dan naar mij opsturen. Nou vooruit, maar het moet er voor zaterdag zijn!!!!! Ja, hoor, kwam vandaag binnen, ik helemaal blij, (ik had eerlijk gezegd verwacht dat ik hem pas volgende week ofzo zou krijgen) Wil ik hem net nog ff aantrekken, is het G*O*D*V*E*R*D*O*M........dezelfde met de kapotte rits!!!!!!!!!!
Snotver, je zou ze toch wat. Wat is dat nu weer voor service??? Nu zit ik met een kapotte broek :
(

Ben echt pissed!!!!!!!! Nou, ze zorgen maar dat er morgen een bij me wordt bezorgd!!!!!!!
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: MirageGidran op 2001-11-23 21:53 ]</font>