Ik was een buitenrit aan het maken met een vriendin en had net nog onvrijwillig een pirouette gedraaid, toen een stel naast ons kwam fietsen. De man had een baby voorop en begon tegen mij aan te keuvelen, tot hij ineens vraagt of ik de baby niet een stukje voorop mee wil nemen....
In het bos, aan een vreemd persoon op een vreemd paard je baby zetten?
Ik zei dat ik dat niet aandurfde en dus ook niet ging doen, dat ik een fantastisch braaf paard heb maar dat ook hij toch behoorlijk kan schrikken of stuiteren. En dan in een arm andermans baby te houden lijkt me niet echt ideaal....Sorry maar ik vind dit zo verbazingwekkend, ik vind het gewoon dom.
. Ik kreeg ooit een klein kind voor mijn neus geplant op het strand. Ik reed er langs en voor ik het wist zat ze daar. Ik heb ook op het strand een keer een hele kleine peuter aan het been van mijn paard gehad. Die kroop op me af dus stopte ik en toen pakte ze het achterbeen van mijn paard en trok zich blij op. De ouders liepen ondertussen lekker keuvelend verder en ik maar voorzichtig hun aandacht trekken want mijn paard begon te lopen en de peuter liep vrolijk kirrend mee. Wat was ik bang dat hij zou trappen of op haar voet zou gaan staan. Eindelijk zagen de ouders wat er gebeurde en i.p.v. dat ze het kind weghaalden begonnen ze te lachen en lieten haar begaan
. Gelukkig bleef mijn paard voorzichtig en liet het peutertje uiteindelijk los zodat ik weg kon komen.