[centraal] Gestolen paarden!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
aberdeen
Berichten: 6
Geregistreerd: 01-12-04
Woonplaats: den haag

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 12:28

Nog even een bijvoegsel. Het meest merkwaardige vond ik toen ik bij het land aan kwam dat alle paarden waren verdwenen behalve het paard wat de eigenaar van het land graag wilde kopen van mij.

JoylOver

Berichten: 291
Geregistreerd: 24-02-05
Woonplaats: Papendrecht

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 17:51

Ik doe me best voor je Wendy..

sunlight
Berichten: 13
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 22:47

Vind je het gek dat de mensen zo over je denken??!!

Het is nou niet bepaald een leuk geintje wat je geflikt hebt. Het is heel moeilijk te geloven dat er ineens achtien paarden gestolen of verkocht zijn, zonder dat iemand daar iets van gezien, gehoord of van afweet.

Misschien een handige tip voor je: Wees eens een keer eerlijk en zeg gewoon waar het op staat, zonder grappen of trucjes. Kom je een stuk verder mee dan steeds maar het slachtoffertje spelen, terwijl je andere mensen belazerd.

Van diegene die belazerd zijn kan je nu moeilijk verwachten dat ze je ineens gaan geloven.!!!

chrisjuhh
Berichten: 211
Geregistreerd: 20-04-05
Woonplaats: amersfoort

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 10:24

ik hoop dat je je paardje terug krijgt..stertke... Ach gut

JoylOver

Berichten: 291
Geregistreerd: 24-02-05
Woonplaats: Papendrecht

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 10:28

sunlight schreef:
Vind je het gek dat de mensen zo over je denken??!!

Het is nou niet bepaald een leuk geintje wat je geflikt hebt. Het is heel moeilijk te geloven dat er ineens achtien paarden gestolen of verkocht zijn, zonder dat iemand daar iets van gezien, gehoord of van afweet.

Misschien een handige tip voor je: Wees eens een keer eerlijk en zeg gewoon waar het op staat, zonder grappen of trucjes. Kom je een stuk verder mee dan steeds maar het slachtoffertje spelen, terwijl je andere mensen belazerd.

Van diegene die belazerd zijn kan je nu moeilijk verwachten dat ze je ineens gaan geloven.!!!


Ze had mij eerst ook een paardje beloofd.. Ik was boos..
ik weet nu in wat voor situatie ze zat en ik ben nu helemaal niet boos meer..


Mag ik even weten wat jij een grapje vind???? Ach gut

Ibbel

Berichten: 49189
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 17:03

aberdeen schreef:
Hier weer een berichtje van mij met een korte uitleg van mezelf, want ik vind het erg vevelend dat ik aan alle kanten zwart gemaakt wordt.Het klopt dat ik de paarden in september zou ophalen maar ik heb toen in het ziekenhuis gelegen. Ik heb toen contact gehad met de eigenaar van het land en de paarden konden daar tot november blijven staan. Toen ik in oktober daar met een kennis kwam waren de paarden verdwenen. Op dat moment is de politie daar ter plaatse gekomen. Ik vond het een ramp en zeker omdat er nog een paard bij stond die niet van mij was en dat wist de eigenaar van het land ook. Ik heb diezelfde dag ook contact gehad met me advocaat maar die bleek dus ook in het complot te zitten. Dat ik nooit iets betaald heb is onzin want iedere keer als ik een paard ging ophalen deed ik een betaling. Ik ben nu met me nieuwe advocaat bezig en met de politie en die zijn hard aan het werk voor me en dat kost ook veel geld maar dat heb ik voor me paarden over en ik hoop echt nog steeds me snel paarden terug te vinden.


Lieve schat, je hebt die hele zomer vorig jaar, vanaf eind juni tot eind augustus, dus voordat je in het ziekenhuis lag, mij belooft me m'n paard terug te geven. Speel dus niet zo de vermoorde onschuld, je bent zelf gewoon in gebreke gebleven door Emil niet te betalen. Dat je betaalt bij het weghalen van een paard (en dan alleen nog met figuurlijk gesproken het mes op de keel door Emil) wil niet zeggen dat je geen gigantische schuld had met betrekking tot vervoer en weidekosten aan diezelfde Emil.

Het feit dat je sinds augustus het verdomd om te reageren op mijn telefoontjes en emails spreekt voor mij ook boekdelen.

En tenslotte heb ik zo het vage vermoeden dat je pas na mijn voicemail van oktober dat de paarden er weg waren in actie bent gekomen....

Afijn, de dagvaarding is naar je onderweg, meid. See you in court!

sunlight
Berichten: 13
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 17:06

@joy|over
Sorry maar ik heb zo mijn twijfels over haar zo zielige situatie.
Maar goed laten we maar afwachten met wat voor verklaring ze aankomt als ze mag praten van haar advocaat.

Enne chrisjuhh voor wie hoop je dat????

sunlight
Berichten: 13
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 17:08

Nou ibbel wil jou wel eens in actie zien *LOL* *LOL*

Geloof dat er langzamerhand voor een aantal mensen de puzzelstukjes op zn plek gaan vallen.

Succes in court!!!! Haha! Haha!

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 21:10


sunlight
Berichten: 13
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 11:52

@chrisjuhh


Ach kansloos is nog zachtjes uitgedrukt Verdrietig

Het is gewoon laag en achterbaks. Boos! Boos! Boos!
En zelfs dit is nog zachtjes uitgedrukt

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 22:00

Afbeelding

deze is dus in Duitsland gevonden, zonder dat iemand hem opeist, dus ik dacht wie weet komt hij wel uit NL

Swieb

Berichten: 984
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Maarheeze

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 19:17

Oke, nog meer gestolen paarden: mijn tinkers zijn spontaan uit de wei en de poort weer dicht. slot wel kapot geknipt, de shet en het veulen hebben ze laten staan. Merrie is in juli uitgerekend en hoefbevangen loopt dus heel slecht, en de ruin vann net 4 jaar oud. zie verder:
viewtopic.php?f=15&t=418938

alle hulp is welkom

AikePeer

Berichten: 1052
Geregistreerd: 20-05-05

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 15:41

jahoor het zomerseizoen is begonnen paardjes gaan lekker de wei op en er wordt weer volop gestolen!! onbegrijpelijk aan andermans spullen komen vind ik niet kunnen maar aan dieren vreselijk mensen die dit doen!! wens haar maar sterkte en hou marktplaats en die sites in de gaten!!

Swieb

Berichten: 984
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Maarheeze

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 15:45

We doen ons best, er is al van alles ingeschakeld en nu is het kijken en duimen

Sjen

Berichten: 1448
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: Vught

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 14:45

Ik had gehoord dat het op TV was geweest dat er twee Tinkers gestolen waren, was jij dat dan? Heb je trouwens ook foto's, dat is wat makkelijker herkennen!

Swieb

Berichten: 984
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Maarheeze

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 14:57

ja was ik idd. en foto´s staan op het forum in mijn onderschrift met flyers erbij.

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 00:14


Yell
Berichten: 13761
Geregistreerd: 07-10-04
Woonplaats: het noorden

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 11:40

wat een raar verhaal over die 18 gestolen paarden..

Erwin83

Berichten: 277
Geregistreerd: 30-05-05
Woonplaats: Borne

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 19:27

blijf t sowieso raar vinden .. wie steelt er nou een paard :S

sunlight
Berichten: 13
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 11:11

Erwin83 schreef:
blijf t sowieso raar vinden .. wie steelt er nou een paard :S



Personen die geen respect hebben voor andere mensen. En die geen rekening houden met de gevoelens van andere mensen.

Kortom: Achterbakse respectloze onderkruipsels. Boos! Boos! Boos!

kim__
Berichten: 135
Geregistreerd: 04-04-05

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 15:26

Ik kwam opeens in deze topic terrecht.. bij ons is er ook een veulen gestolen, dat wij nog niet eens hebben gezien.. het is direct na de geboorte meegenomen.. Het paard liep buiten en de daders hebben het waarschijlijk een aantal dagen in de gaten gehouden.. Sochtends toen we bij de wei kwamen lag alleen het nageboorte er en de merrie stond heel rustig te grazen. De merrie heeft al meerdere veulens gebracht en we weten dat ze heel erg druk wordt als je het veulen er van weg haalt of als je er alleen al bij in de buurt komt. Maar toen wij in het land aan kwamen zagen we hem dus rustig staan. We hebben van 7 uur sochtends tot 12 uur smiddags gezocht naar het veulen , maar was nergens te vinden.
rond de middag begon de merrie steeds drukker te worden.. dus waarschijnlijk hebben ze hem iets gegeven waardoor hij helemaal suf werd. En was het middel uitgewerkt.
Een paar weeken daarop zagen we op tv dat ergens anders in Nederland exact het zelfde is gebeurd.
De politie is er nog steeds mee bezig, maar dat veulen zien we nooit meer terug.....

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 21:30

punkies schreef:
hoi, ik word hier helemaal misselijk van. Zadels jatten oke, maar beesten
Wat ik niet helemaal begrijp, is wie die Wendy is en wat die doet.. pb?

Romaicka van de edelweiss. Moet nu 11 zijn
Afbeelding

dan ook nog haar moeder die gestolen is Ravenna van Rosanne
Afbeelding moet nu 19 zijn

let op! Nog een foto van de moeder met haar eerdere veulen dit veulen is dus niet gestolen:
Afbeelding

Fleur_aron

Berichten: 26
Geregistreerd: 12-06-05

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 16:20

[img]afb0071cg[/img]

Pillie

Berichten: 180
Geregistreerd: 05-05-05

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 12:39

Hoi,
Ik zat even te zoeken op www.penny.nl en toen interactief en dan cyberpaarden en daar kwam dit bericht tevoorschijn.Ik vind het echt misselijk dat mensen dat nu ook al stelen.Hoe ziek kun je zijn? Ik hou ook mijn ogen goed open..En lees nu alle berichtjes nog even door.

Groetjes en suc6!

Dit was het berichtje op Penny:

Ik zoek voor vrienden van mij de pony's Swieber (bijna 4 jaar) en Tess (6 jaar). Allebei van het Tinkerras. Deze pony's zijn tijdens de nacht van 29 op 30 mei gestolen uit hun wei vlakbij het Driebos in Maarheeze. Tess is een merrie en hoopt eind juli / begin augustus haar veulen te krijgen. Ze heeft last van hoefbevangenheid. Tess en Swieber hebben allebei zwarte vlekken. Tess heeft geen manen meer (die zijn er afgeknipt omdat ze luizen had).
Iedereen is heel bezorgd om deze paardjes. Dus heb je ze gezien of weet je waar ze zijn, stuur dan een mailtje naar: swieb2001@msn.com

Pillie

Berichten: 180
Geregistreerd: 05-05-05

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 12:42

Ja, dat ja! Echt erg hoor..

Faniek schreef:
@ Sjen
http://www.dweilpauze.nl uitgebreid over de Tinkers. Ik hoop dat we ze vinden.