[centraal] Gestolen paarden!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Adri
Berichten: 896
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Balen - Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 20:46

aberdeen, deze avond is op VTM gesproken over Uw paarden in het waals gedeelte van Belgie, dit i.v.m. met een reportage die gemaakt is over twee brabanders gestolen in Belgie, had deze hierop geplaatst maar zijn ondertussen al verdwenen van de site, waar naartoe, weet ik niet ????? was het artikel niet goed geplatst, ik weet het niet

Salinicky

Berichten: 190
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 20:32

[color=7700ff]Bij je profiel, onder avatar paneel, (onderaan) staat: Upload een Avatar vanaf jouw computer
Je moet eerst wel een foto geschikt er voor maken door het te verkleinen: de breedte mag niet meer dan 60 pixels zijn, de hoogte moet onder de 60 pixels blijven. De maximale bestandsgrootte is 29KB.
Succes![/color]

pablopicasso

Berichten: 373
Geregistreerd: 14-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 11:40

HOI
Ik ben ook op zoek naar een pony het is een shetlander. Hij heeft gestaan in Poeldijk op de van arkelweg vlakbij de bezine station van maasmond. Hij is in de maand july meegenomen. Het is een hengst heeft best wel lange manen blonde staart. En zijn hoofd is best al aan de grijse kant. Ik hoop dat iemand hem herkent. Hij is 1.10 hoog. En rond de 15 jaar.
Afbeelding

CrOsSgIrL
Berichten: 193
Geregistreerd: 05-12-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 10:50

Jeetje wat gemeen zeg Huilen ....

superwoman

Berichten: 18768
Geregistreerd: 04-11-04
Woonplaats: zuidholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-04 14:45

Stoom uit je oren vreselijk!!!! Vriendjes zijn?

weet iemand soms een site met paardenmakten???

wou ook eens gaan kijken daar.....zal gelijk m'n ogen open houden voor alle paarden die op bokt staan natuurlijk!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 20:38

dit zijn een paar paarden van Aberdeen


Afbeelding
dit is Djemilla

Afbeelding
Garina

Afbeelding
Hazyara

Afbeelding
Robbie

Afbeelding
Yahara

liesie
Berichten: 54
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: middenmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 17:40

o echt erug al die zielige paarden!!! Huilen Boos!

beautylin

Berichten: 949
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 19:40

ik vind het niet normaal!
als ze een paard willen dan moeten ze er zelf maar kopen.
en niet die van een ander jatten!
dan denk je natuurlijk: ja ze jatten hem omdat ze geen geld hebbben
daarvoor. maar de politie krijgt ze te pakken.
en ze hebben ze voor altijd op hun geweten dat ze een
paard gestolen hebben!

justahorse

Berichten: 3017
Geregistreerd: 05-06-04
Woonplaats: Brabant

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 15:04

ik hoop dat alle paarden terug gevonden worden.
Je hebt kans dat ze op markten te koop staan of al zijn verkocht.
en die van de 18 paarden kan je niet soms bij hart van nederland op tv komen en er foto's bij houden zodat ze ze meschien sneller terug vinden.
Meestal helpt dat.
En de anderen kunnen dat natuurlijk ook doen!!!
Veel sterkte allemaal.
Ik wou dat ik iets kon doen.

LloiDLoVeR
Berichten: 398
Geregistreerd: 22-11-04

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 16:32

Dat zijn er veel, die gestolen zijn..
wat belachelijk dat mensen zoiets kunnen doen Boos!

yvanda
Berichten: 301
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: op de veluwe

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 21:36

zal voor jullie opletten als ik na de paardenmarkt in utrecht ga Pling !!!!!

test
Berichten: 54
Geregistreerd: 09-06-01

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-05 21:57

hoi aberdeen

als het deze keer idd waar is vind ik het erg vervelend .

maar ik kan me nog meer voorvallen herinneren waarbij jij mensen beschuldigde van dingen die helemaal niet waar zijn .

hoop voor de 18 paardjes dat ze het goed hebben

_Sammy_

Berichten: 4339
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: Zoetermeer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 11:45

Miss_Montana schreef:
Zo 18 paarden! Was je bij een evenement ofzo?

Ik vind het echt heel erg voor jou en je paarden. Mijn ouders en ik hebben een huisje in de Belgische Ardennen, daar komen we 1 keer in de 2 weken een weekend. Ik werk daar op een manege en ik ken een heleboel paardenbezitters, handelaren enz enz. Als je wat fotos kan doorsturen van je paarden zal ik ze uitprinten en op de manege ophangen, aan mensen laten zien en zelf ook rondkijken als je wil kan je ze doorsturen naar:
Horselover2602@hotmail.com


als het showpaarden zijn kunnen ze bij een goedkoop evenement zijn op scheveningen is er een evenment waar ze kleine stalletjes uitnogigen op een show te doen www.scheveningentepaard.nl misschien kan je daar rond vragen?

pablopicasso

Berichten: 373
Geregistreerd: 14-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 22:18

HOI

Ik ben ook al een tijdje op zoek naar deze hengst hij is rond de 15 jaar. Het is een vos. Nou is mijn vraag wie heeft er in de maand july 2004 een shetlander gekocht of gekregen. Hij is namelijk uit zijn wei weg gehaald. Hij stond in poeldijk op de van arkelweg. vlak bij de benzine station van maas mond. Dus als iemand het (denkt) herkent mail dan het liefst met foto. Als vast bedankt. P.S. Hij is al aardig grijs op zijn hoofd. En hij is 1.10 hoog.

Afbeelding

Auky

Berichten: 5821
Geregistreerd: 30-10-04
Woonplaats: Gent (BE)

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 22:22

ik zal mijn ogen openhouden voor je. Woon in de buurt van Poeldijk en kom wel op stallen waar vaak shetlanders komen en gaan..

DonaldLover

Berichten: 249
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Veenendaal

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 16:54

Het verzorgpaardje ven mij en me nicht is ook "gestolen" ze was 3 jaar en ze moest ingereden worden die eigenaren brachten haar naar zo'n man die haar in zou rijden.. Ze hadden daarna paar keer gebelt.. maar hij zei dat ze nog niet klaar waren.. Op het gegeven moment hoorden we niks meer van ze. Hij heeft haar waarschijnlijk doorverkocht. Die eigenaren mochten haar ook niet komen brengen.. Hij haalde haar op.. Meer weet ik eigenlijk niet.. Misschien dat 1 van jullie haar herkent..
ze heette Esmaralda.. helaas geen foto kan nog komen..

ze was bruin met zwarte manen (Ik kan die kleuren nooit onthouden)
een ponny niet heel groot.. Toen ze weg ging 3 jaar nu ong. 5 jaar denk ik.. Ze stond in Eden.. waar die man woonde weet ik niet.. Ik zal eens aan mijn nicht vragen of ze een duidelijke foto van haar op de computer heeft staan.. Ik hoop dat jullie haar uit deze omschrijfing kunnen herkennen..

Ibbel

Berichten: 49189
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 14:45

aberdeen schreef:
Ik ben nu bij een andere advocaat


Dat heb ik gemerkt ja. Ben blij met het contact. Dat gaat een stuk beter dan met jou rechtstreeks, dame Boos!

Je vergeet te vermelden dat er ook een paard van mij bij zit, genaamd Fenomena, die je van me geleased had, en waarover wij nog wel enige zeer zure appelen te schillen hebben.

Of was dit de 5-jarige merrie in je lijst, want dan kloppen je gegevens niet...

Gegevens: 7 jarige donkerbruine merrie met kopersnoet, rechtsvoor driehoekje op kroonrand, hoefballen eveneens wit. Verder geen aftekeningen. Schuw.

Afbeelding
Foto als jaarling.

De eigenaar van de wei waarin ze verbleven beweert niet te weten waar de paarden heen gegaan zijn. Ook zijn advocaat weet dat niet of wil dat niet zeggen. Ik heb overigens wel via die advocaat het paspoort van Fenomena teruggekregen. De paarden zijn dus zonder papieren of paspoorten verdwenen.

Ibbel

Berichten: 49189
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 15:47

Nog even ten overvloede: ik ga ervan uit dat deze paarden door een handelaar zijn opgehaald en voor de slacht zijn verkocht.

Mocht het nu zo zijn dat iemand te goeder trouw mijn paard bij zo'n handelaar heeft gekocht/van de slacht gered, ik zal mijn paard niet รก la die Duitsers (het verhaal Kelly/Queen) opeisen. Wees dus niet bang contact te leggen als je denkt dat je mijn paard in je bezit hebt. Ik wil gewoon graag weten wat er van terecht is gekomen. Ook als iemand met zekerheid weet dat mijn paard bij de slager is geeindigd.

DonaldLover

Berichten: 249
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Veenendaal

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 17:26

Tjaa Vrees ik ook

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 17:36

dus ik ben gewoon belazerd??
heb alle foto's erop gezet een oproep gedaan op onze arabierensite
www.arabischevolbloeden.nl en dan op forum en dan is het niet waar?????? wat is dit voor vaags??? snap er nix van waarom liegen mensen hier over is dit een vorm van aandacht vragen ofzo?

ik voel me genaaid en ik heb echt wel wat beters te doen in mn leven...........jakkus misselijk word ik er van!!!!

Ibbel

Berichten: 49189
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 21:37

@ Mango: Heb je een pb gestuurd om de situatie uit te leggen. Die paarden zijn wel verdwenen, dat is wel waar, alleen had Aberdeen het kunnen voorkomen als ze op tijd betaald had voor het inscharen van haar paarden. En als ze ze volgens afspraak aan het einde van het weideseizoen (september) had opgehaald.

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 22:33

Ibbel schreef:
@ Mango: Heb je een pb gestuurd om de situatie uit te leggen. Die paarden zijn wel verdwenen, dat is wel waar, alleen had Aberdeen het kunnen voorkomen als ze op tijd betaald had voor het inscharen van haar paarden. En als ze ze volgens afspraak aan het einde van het weideseizoen (september) had opgehaald.


heb hem gehad en snap um maar ze zijn dus niet "gestole'n"zoals beweert idd dit had voorkomen kunnen worden heel vervelend voor wendy maar een beetje haar eigen schuld toch zijn de paarden nog steeds zoek !!
succes met zoeken maaar voor mij is het klaar!!

Hope2012

Berichten: 3136
Geregistreerd: 04-02-04

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 10:10

ik had al zon vermoede dat het om wendy ging .

vind het vervelend dat de paarden weg zijn .

en wendy heeft al meerdere mensen voor de gek gehouden of belazerd .
vind het erg jammer dat ze steeds meer slachtoffers om dr heen maakt .

toverpaardje

Berichten: 1480
Geregistreerd: 10-02-05

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 12:49

Wat worden er veel paarden gestolen zeg, ik wist niet dat het zo vaak voorkwam.
Voor iedereen die op zoek is naar zijn of haar paard, ik wens jullie veel succes!

Adri
Berichten: 896
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Balen - Belgie

Re: Gestolen paarden!! *new*

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 19:09

Jongens, wat een zaak, wat ik zo erg vind, de paarden zijn weg, wat is er van hen geworden ? Die eigenaar van de weide, hoe kan dat, dat die niet weet waar de paarden naartoe gegaan zijn. Wie heeft die paarden laten opladen, wie was bevoegd om de paarden te verkopen. Zijn die paarden op een nacht verdwenen ? Ik vind het een hele rotzooi, alleen de paarden zijn hier de sukkelaars, ik denk niet dat de arabieren zo gauw naar het slachthuis gebracht worden. Vele gestolen paarden worden verder verkocht, alleen heel oude en gekwetste paarden doen de boeven naar het slachthuis. Ik weet wel een zaak waar de paardjes na de diefstal direkt moesten verdwijnen, of ze dood zijn, daar heb ik het raden naar. Natuurlijk kan ik zonder bewijzen die persoon ook niet aanklagen, en hem beschuldigen van diefstal, ik heb niet gezien dat hij de paarden heeft opgeladen. Ik zou zo graag een kristallen bol hebben en dit sinds 1995 om alle paarden terug te vinden, sommige eigenaars verdienen niet dat hun paardjes terugkomen, maar tenslotte gaat het bij mij over het liefste dier, dat wel moet gevonden worden, want een paard heeft een hart, en kan ook lijden onder eenzaamheid.