Dus ik zeg kom maar, wel alles eige risico en idd ze kwam.
helemaal in

een antwoord YOURI

Heb der dus lekker laten poetsen en heel voorzichtig werd dat gedaan, zei ze: ik ben bang dat ik hem pijn doe. lief he ?
heb der ff gewezen dat ze op een vuile pony moet schuren met de borstel owja zei ze das leuk hij vind het helemaal niet erg. En wat is ie zachttt !!!!
daarna gewezen hoe het ongeveer werkt met het hoofdstel, en haar de riempjes laten vast maken: " ik doe hem toch echt geen pijn he ? "

zadel der op gegooid, en naar de bak. ze had schoenen aan van Janine, hare waren van lak, en oude schoenen paste niet meer

heb der der op geholpen en gewezen hoe ze der benen moest houden en teugels vast moest houden.
maar haar been ligging: nou zo netjes kan ik het echt niet.
heel netjes plats er langs hakken naar benden en tenen naar binnen, en de beugel netjes onder de bal van de voet .
eerst allemaal stap oeffeningen, en een handverandering+volte geleerd. En aan de longe wat laten stappen.
daarna wilde ze wel wat harden, dus ook maar lichtrijden uitgelegd. en eenpaar rondjes gedraafd, ook in de draf benen bijna perfect !
toen vond ze dat :hobbelen rennen" wel genoeg, en heeft ze nog lekker wat los mogen stappen, heb de teugels maar aan de neusriem vast gemaakt, en ja ze deed netjes de dingen die ik der zei, handverandere werd later, schuin naar de overkant

volte werd laten het grote of kleine rondje

En toen was ze klaar, lekker laten afzadelen, gewezen hoe dat moet. En op stal laten zetten.
Meisje helemaal gelukkig, en ze komt volgende week weer

had der echt wel lol aan, zeker wanneer ze snappen wat je bedoelt