Hoi ik ben laura!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-01 17:58

Hoi allemaal! Ik ben hier nieuw en ik zal me ff voorstellen.Ik ben Laura,ik ben BIJNA 18 en ik ben het zusje van Karin. Ameretto, de pony waar ze het wel eens over heeft, is van mij. Ik rijd wedstrijden met hem, maar ja, op het moment dus ff niet. Huilen Wel jammer, want we mochten bijna Z starten met springen.
Gelukkig staat ie nu ergens waar hij alle ruimte heeft om te rennen in de wei!
Nou, als jullie vragen hebben dan hoor ik het wel!!

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 18:05

heeey leuk dat je hier ook eens komt.
Kende je paardje inderdaad al uit verhalen en foto's van Karin maar nu kunnen we jou ook leren kennen.
Ik ben Kim 19 en kom uit Apeldoorn
Ik heb een 4 jarige(bijna 5)Groninger ruin en rijd nu M1 dressuur met 'm
groetjes

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 18:06

Hallo naamgenoot! Ik ben ook Laura LOL en ikben 18 en rijd een heel leuk jachtpaard. Gezellig dat je hier ook komt! Als je mn paardje wil bewonderen moet je even op t plaatjesforum gaan (foto's van Iwaldo&Actiefoto's)
Veel plezier op Bokt.nl!

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 18:07

heej hoi! welkom!!ben yorica..
hahaha lekker droog, maarghoed voor meer info over mij moet je maar ff in mijn profiel kijken!


Lachen
groetjes

"Some memories are best forgotten"

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 18:08

hoi ik ben marjolein 17 jaar (nog 242 tot 18,je moet wat tijdens bio he) heb een bijna 3jarige tinker die ik van de zomer in wil gaan rijden
leuk dat je hier bent hebben al veel over amerettogehoordt en een paar foto's gezien natuurlijk

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 18:12

hoi ik en thirza bijna 16 (precies over een maand) en ik heb een 7 jarige tinker Sya

[img]../upload/152/th_kl_10.jpg[/img]
_________________
[img]../upload/152/anihast.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Thirza op 2001-04-05 19:40 ]</font>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 18:15

Hee zusje, ik zie dat het allemaal goed gelukt is, welkom hier!

Party!! Party!! Party!!

Nu gaan we nog ff een leuk plaatje regelen voor bij je naam, en een onderschrift... Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 18:17

Hooi! gezelly nog een bokker!!! Ik ben Roos en ik ben 17. Ik heb een heeeele lieve verzorgfjord. Hij heet Kanjer en staat in Eemnes. Doei!!! groetjes Roos

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 18:19

haihai!!! welkom op Bokt en pas op voor de bekende verslaving!!!!!
ik ben dus Maaike, 17 jaartjes en kom (ook) uit Apeldoorn. meer info staat in mn profiel! Lachen

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 18:51

Hey zussie van Karin!
Leuk jou ook hier te zien! Heb al een hoop over je gehoord Knipoog

Welkom!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 18:59

Hoi welkom op bokt en pas inderdaad op voor de verslaving......ik ben Jacqueline en ik kom dus ook uit Apeldoorn......heb een schat van een fjordenbeest en ook nog drie heerlijke knuffels van shets......voor meer info moet je maar ff in mijn profiel kijken.

Groetjes van Jacqueline

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 19:30

Leuk!! Een nieuwe bokker erbij! Welkom!
Ik ben Jantina, net 22 en dit is mijn paardebessie:

[img]../upload/49/Kegeltje97.jpg[/img]

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 19:30

hey jantina leuke foto!!! had ik nog nooit gezien...

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-01 20:14

He allemaal bedankt voor jullie leuke reacties. Het lijkt me hier inderdaad heel gezellig! Ik kom net terug van Ameretto. Hij staat nu bij een vriendin van mij.Daar kan hij overdag in de wei staan en 's nachts lekker op stal. Morgen staat hij daar een week. Ze hebben daar nog twee nrps-jes, een merrie en een ruin.(ruin is de zoon van die merrie!) Die twee deden in het begin heel vervelend tegen Ameretto, maar hij heeft eergisteren voor het eerst van zich afgetrapt!! Party!! Het resultaat is te zien in ruin z'n hals.....
Maar vanavond toen ik kwam stonden ze al op stal en je raadt het niet....Ameretto en de merrie stonden elkaars manen te krauwen. Beginnen ze elkaar eindelijk aardig te vinden Lovers

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 20:20

welkom hiero. Ik heb al veel verhalen over je gehoord en vind het leuk je nu eens wat beter te leren kenne. Wel opletten hoor het is behoorlijk verslavend... Party!!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-01 20:23

Ja dat van die verslaving daar ben ik ook bang voor! Knipoog Want aan mijn zus te zien.... *LOL*
He Heike, jij hebt toch een welshcob? Heb je daar foto's van?

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 20:25

Ik ben Laudine. Ik ben lekker al wel 18! Kan je vertellen: autorijden is GAAAAAAAAF...
Ik zit in het VWO eindexamen, heb het daar officieel vreselijk druk mee (niet te zien he?). Ik woon vlakbij Karin.
Ik heb mijn eigen paardje, voor hoelang het nog mag duren, Jopie (KWPNer). Die heb ik al 6 jaar, hij is nu bijna 10, en het gaat op zich wel redelijk (hij heeft hoefkatrol).
Verder heeft mijn vader een paard. Hercules, ook KWPN, van *eh* bijna 12. Hij is 1.71 m. Bij plaatjes forum staat onder Kuulie een paar plaatjes. Er staan er ook van Joop en van Vol, onze volbloed arabier van bijna 5 (nog 9 daagjes).
Dat is een arabierjte van 1.64m en hij is vreselijk eigenwijs. Die hebben we nu bijna 1,5 jaar. Ik heb hem ingereden, ben er nog mee aan het werk, maar sinds januari heeft het ook echt effect.
Met Voltrack en Kuul rijden we endurances, Herc gaat dit jaar als het goed is klasse 2 lopen, en hopelijk ook eens 80 km. Vol rijdt nog een jaartje klasse 1. Dat is onze nwe crack, mijn vader wil er graag 100km mee rijden. Vorig jaar is hij er nogal bok afgeknald, en toen had hij zijn arm gebroken, sindsdien heeft hij er niet echt meer opgereden, maar een paar weken geleden heeft hij het weer geprobeerd, het gaat nu heel goed, maar hij rijdt alleen nog maar in de les (mag ik Vol van te voren afbeulen)...
Verder staat er nog een heleboel in mijn profiel!
Joopje met mij (t zonnetje scheen, behalve toen de foto genomen werd):

Afbeelding

Is mijn mooie vossie!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 22:25

Okay, als iedereen zich dan gaat voorstellen.....kan ik niet achterblijven.
Ik ben Rieja, 17 (ja, ook al) en ik woon in Drenthe, ik doe ook examen VWO en heb het daar soms druk mee, maar nu even niet.
Ik heb een pony (ik noem het altijd paard, en dat is het eigenlijk ook, ze is alleen een beetje klein - 1.56) Amiga, een merritje van 7 jaar, ik heb haar nu 3 1/2 jaar en ben M2 dressuur(nog één winstpuntje en we mogen naar het Z). Ik hoop dit jaar bij de pony's nog even Z te starten als dit zomerseizoen nog iets wordt en dan volgend jaar verder starten bij de paarden.

Ik vind het niet eerlijk dat iedereen een scanner heeft en ik niet! Ik wil ook een foto van mijn beessie op internet zetten.....maargoed......nog even m'n ouders aan hun hoofd zeuren (of zelf hard sparen natuurlijk)
grtx en veel plezier hier, Rieja

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 22:32

Citaat:
Op 2001-04-05 19:30, schreef Maaike:
hey jantina leuke foto!!! had ik nog nooit gezien...


Leukie he? Ze loopt ietsiepietsie niet zo goed met haar hoofd, maar deze foto is al van ee npaar jaar geleden. Ze kan nu haar neus beter naar beneden houden.
Hmmm... ik kan niet wachten tot het veulen er uit is. Kan ik na een tijdje weer karren!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 22:42

hoi welkom!ik ben sanderijn 23 jaar en heb een pony beessie die overmorgen 3 wordt(op de extra-paarden-bokt-verwendag)en ze heet tinkerbell

soms is het beter om te zwijgen

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 09:54

Welkom Laura,

hoi ik ben yootha en ik ben 19 jaar. Thuis hebben we 17 welsh pony's (A en B) en 2 Zwaar Warmbloeden Biretta en Macilda.

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 09:58

hallo!! ik ben sandra, ben 21 jaar, heb een rare haflinger van 4 jaar oud.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 10:23

Hoihoi, ik ben Mieke, 33 jaar, woon in Alkmaar, heb 4 schatten van katten en een superknol genaamd Toon. Hij is nogal een forse jongen, maar verschrikkelijk braaf en gezellig.

Welkom op dit forum en bereid je voor op dag en nacht bokken, want het is verslavend...

Groetjes Mieke

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 10:39

hallo welkom hier. ik ben lonneke en ik ben 27 jaar . heb 2 kindertjes van 1 jr en 3 jr en een lieve man. mijn pony waar ik zo trots op ben de palominobonte merrie nina ricci is helaas vanwege mijn gezondheid te kop. verder heb ik pas ee schat van een darmoor merrie gekocht om aangspannen te gaan rijden. ze is momenteel nog drachtig over 1 week is ze uitgerekend. verder willen we gaan fokken met welshpony's en heb ik ook regelmatig in de zomer een welshpony voor de verkoop. ik hoop dat je met ons eedoet om hier zoveel mogenlijk berichtjes te gaan plaatsen. we moeten de 150 per dag ruimschoots voorbij met zijn allen. doei. lonneke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, JenniferU, laura22, Milow2018, nayla, Sky_As, Slmt9, ulaantje, Winged en 92 bezoekers