Toen keek ze om en zag ze dat ik het was, hahahaha
Dat was voldoende om op te houden. Ze stond echt zo te kijken van ooh, ben jij het maar, ik dacht dat ik werd aangevallen! }> Echt leuk om te zien!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toen keek ze om en zag ze dat ik het was, hahahaha
Dat was voldoende om op te houden. Ze stond echt zo te kijken van ooh, ben jij het maar, ik dacht dat ik werd aangevallen! }> Echt leuk om te zien!

Alleen als ik met een emmer met voer erin aan kom lopen, dat is er een met een gele deksel, dan hinnikt ze. En als ik dan even sta te kletsen met iemand, dan duurt het haar te lang. Dan gaat ze dus rondjes draaien in de stal.
En hinniken. Kom ik zonder emmer, dan mag ik blij zijn als ze hinnikt als ik roep. Gebeurt wel hoor, maar niet altijd helaas. Tja, het is een ECHTE merrie...

Soms is het wel zo dat als ik roep en zij doet niks, maar Barney hinnikt, dan hinnikt zij ook. Net alsof ze roept van hei!, dat is mijn baasje!
en dan kijkt ie op, dan roep ik hem en gaat hij heel debiel hinneken
En danbreekt hij zijn hele stal af.Meestal krijgt hij eerst een aai en loop ik dan naar mijn kast om mijn halster en een wortel te halen.Nou de kast is ongeveer 12 stallen verder en ik hoor hem de vloer afschrapen en tegen de staldeur bonken. Als ik weer langs loop en ik haal hem er uit,is het goed. Of als ik hem laat staan,(bv om even de kantine in te lopen) maar ik geef hem wel een knuffel of een wortel dan is het ook goed! vaag beest
maar wel heeeeel lief. ik ben echt blij met hem