ik heb een hele wilde gelderse hengst gereden :))

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-01 15:54

Nou ja, eigelijk was het een merrie.

Ik ben gister met Renske naar het bos geweest, om ons beide daar ff de kop leeg te maken, en het was heerlijk.
Op een gegeven moment komen we een roedel wilde zwijnen tegen, en mevrouw zette me er een hengstennek op, en een uitgestrekte draf, NA om te KWijlen Lovers
En maar showen en de mega nek. Leek net een echte hengst.

Daarna weer "rustiger " Extreme duivel verder gereden, en die nek bleef, en die mega uitgstrekte draf, wat trouwens heeeeerlijk zat, en geen ene versnelling, en die benen maar naar voren Kwijl

kwamen we een stuk verder de DA tegen, ik had nooooit gedacht dat hij kon rijden, maar ja hij zat op een mega mooie fries Kwijl
En zei hij zo, is dat een nieuwe die heeel veel op die merrie van jou lijkt Schijnheilig Lijkt me god wel een hebgst,

En ik lachen, ik zei ach ja zijn een paar zwijnen tegen gekomen, een paar Km verder.
En op de terug weg, moesten we weer daar lang, en Renske 10 meter van te voren weer die nek, en de draf, PFFFF dan zijn ze best wel sterk, maar ja geen zwijn te zien dan he *LOL*
Mevrouw heeft zich de hele terug weg zo uitgesloofd, en moet zeggen het voelde heerlijk aan.

Als ze dat dan nu ook maar doet, wanneer ik met der ga starten hihihi, middendraf moet dan ook wel goed gaan Lovers
Nee nu benik toch weer Happy met der.

groetjes Lara