Ik ben ches(s)eke en een verwante van Amar. Ik begrijp hoe erg het is als je paard niet graag buiten gaat maar ik wil even vertellen hoe het bij ons gaat. Ches mijn grote lieveling is spijtig genoeg mijn paardje niet maar soms rijd ik op haar. ik ben echt nog niet een heel goede ruiter maar ik vertrouw volledig op onze merrie die de leider is van onze kudde. Vandaag waren we nog buiten toen het al piekedonker was in de bossen,plassen, takken en vlak naast een kanaal. Ik let wel op dat ze niet te hevig wordt richting huis en ze bij het ontwijken van een grote plas mijn been niet prest tegen een boom maar ik vertrouw echt niemand anders zo volledig als dat paard in het donker. Ik weet ook al rijd ik verkeerd, ze brengt me wel thuis. Dat deed ze ook vandaag weer. Ik wil gewoon laten weten aan wie het horen wil. hoe vol mijn hart is van dat dier. Ik gun iedere paardenliefhebber het genot op zijn paard te kunnen vertrouwen al weet ik dat paardjes ook een zekere levenservaring nodig hebben vooraleer ze zover zijn! Veel groetjes het lukt wel !