Helaas Ex had bedacht dat een modderbad erg lekker was en de modderdroop nog van 'm af.. zo goed als het kon schoongepoets en piggy heeft zijn benen iig gewassen.Om half 12 lag ik in bed.
Terwijl ik vrijdag 's morgens moest werken is piggy (echt thanx je bent/was een supergroom het weekend)vast gaan poetsen en wassen met zilvershampoo.
Ex was 's morgens al vertrokken naar den bosch waar de stand ook opgebouwd moest worden.
Wij konder om 1 uur richting brabohallen en waren daar vlak voor 3-en.
Paardje op stal gezet en spullen uitgepakt en toen maar rondgaan lopen over de beurs.
Helaas was ik zo druk met voeren dat ik de meeting vergeten was

Meteen even leon gemeet die ik op bokt nooit gesproken heb en Mika kwam ik ook nog tegen.
(Dat was vrijdag toch?haal de mensen die ik gemeet heb op welke dag nogal door elkaar)
Terwijl thirza haar show begon was ik aan het losrijden en vlak na haar mocht ik de ring in.
Ik reed een kur op muziek in een 20X40 bak en in de grote show ring was genoeg plek om om de ring koetsen te laten rijden,.
Laurens Lodewijk zijn volle broer liep voor de wagen, expiriment en Flair ook.
Lottie voelde goed en liep lekker.
"s avonds hadden we een borrel van de standhouders(zuipen op kosten van de beurs

Toen we om 1naar de stallen liepen om nog een een keer hooi en water te geven konden piggy en ik nergens naar binnen. de vele diefstallen van vorig jaar hebben toch nog een positiefbeeld want nu werd alles super bewaakt(voor zover het kan op zo'n beurs)
Snel onze luchtbedjes gepakt paardjes gedaan en toen kwam de rest van de standhouders er aan.Was het half 3 of half 4 toen het eindelijk stil was en ik sliep??
Nouja om half 7 begon de zaterdag..
De zaterdag heb ik echt veel gemeet de groningerstand werd de bokt stand en zat vol bokkers het nieuwe paardenras

's middags de eer om nog even op de leuke stinker van thirza te zitten en ik vind het echt een leuk paardje.Eeuwig jammer dat er zo'n doos op heeft zitten sjorren van de zomer.
's avonds hebben we chinees gehaald en ondanks dat ik het niet lust waren de balletjes in zoetzuresaus eetbaar

Tussendoor onwijs veel lol gehad en 's avonds met de bewaking en medewerkers nog een feestje gebouwen.
Ook het shirestamboek en de blackriders kwamen nog even langs maar de rest van de stamboeken trokken zich echt terug wel jammer dat ze zo onderling waren en niet echt met de rest op wilde trekken(leek het) om half2 doken we weer onder de wol (of slaapzak eigenlijk) en om half 9 (oei wat een genot geen herrie) de paarden weer gevoerd.
Samen met de mensen van het tennessee walkinghorse en het dartmoorstamboek ontbeten met koffie, warme choco en speculaas

Zaterdagavond vertelde die man van de shire's nog over thirza met haar minitinker/shire.
Ik vertelde dat Thirza het zo gaaf had gevonden dat ze op bonny had gezeten.
Hij vroeg of ik ook niet even wilde nou euh.. graag!
Dus na de eerste show op zondag (die te vroeg was zodat er geen kip op de beurs was en al helemaal niet bij de show maarja hadden meer mensen last van) mocht ik in rijjasje en al op bonny de zwarte shire met 4 witte benen en een bles.
Ook ik kon er net als thirza amper op komen.. wat een klim zeg nou is zij maar 1.85....
Goed daar zat ik dan.. even heen en weer gestapt door de losrijbak en plien heeft foto's gemaakt.
maar wat een schat van een paard....
"s middags heb ik voor de laatse keer ex gerden dinsdag gaat ie terug

Ik heb maaike en marjo ook gezien helaas alleen de eerste show waar alles mis ging wel lachwekkend maar het begin zag eruit als 1 zooitje zo jammer want na de show op paard heb je toch een verwachting van dit team omdat het zo super ging. maarja 1 tinker was heet en die denderde overal door heen.
Thea zag er trouwens echt leuk uit haha.
De 2de show ging geloof ik wel super?
Inmiddels begon ik aardig dood te voelen.. Ik was echt zo moe.. hier en daar dus afscheid genomen Lottie in de trailer geparkeerd en naar huis.. was wel grappig trouwens om te zien hoe de prijzen van vrijdag en zaterdag ineens onwijs kelderde.. zodat ik zondag goedkoop inkopen kon doen.. bij 1 stand vroeg de man daar of ik van het Groningerpaard wa.. euh ja.
Hij had zo genoten van onze show..
Diegene achter de kassa gaf me daardoor gewoon extra korting gaaf joh!
Paard&koets is even groot als altijd. meestal staan de stands erg dicht op elkaar. Dit jaar leek het een stuk kleiner omdat er veel grote stands waren met koetsen.
Het koets gehalte was hoger dan vorig jaar helaas.
het winkel gedeelte is dus voor het eerst dat het mij tegen viel. meestal is het beter dan paard2000.toch nog een dekje van 20 piek gekocht thanx 2 het vertalen van peter de man van dorine en springschoenen van vilt. Ze zijn nog heel na de terug reis lottie sloopt die rubberen nogal graag gaat ie op z'n eigen poot staan de sukkel.
ik ben nu heel moe en ga douchen en slapen .
oja pris de enkel doet het nog hoor

groetjes