Vanmorgen zou hij al onder het mes gaan en dan zou de chirurg bellen als hij klaar was.
De vorige keer waren ze me vergeten te bellen (wat spoedjes tussendoor) en deze keer had ik ook gevraagd, met een
, of ze mij deze keer niet wilden vergeten.Zo gezegd, zo gedaan en om 4 uur ging mijn mobiel. Imker had de operatie goed doorstaan, was goed wakker en maakte het prima.
Ik mocht hem evt. morgen al ophalen (maar dat red ik allemaal niet, dus wordt het donderdag, dan krijgt hij ook gelijk een verbandwissel.
Wat was het nu precies? De chirurg heeft de eerste operatie niet alle zenuwstrengen weggehaald, waardoor Imker nog steeds gevoel had in zijn voet en daardoor nog (erg) kreupelde.
Nu is de incisie wat groter gemaakt en heeft de chirurg het resterende zenuwweefsel weggehaald. Hij zei zelf dat dit niet al aangegroeid kon zijn en dat hij het gewoon over het hoofd had gezien, waarvoor excuses. Hij wond er ook geen doekjes om.
Ik ben iig gelukkig met het feit dat Imker dadelijk ECHT niets meer voelt en dat hij dadelijk weer lekker pijnvrij in de wei kan dollen en mee naar buiten kan!
Donderdag pik ik hem weer op en dan mag hij 2 weken op stal bijkomen van het hele gedoe in en om zijn lijf.

.