naar Horse Event met Prakkie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 15:40

Volgens mij heb ik jou wel zien rijden, ik stond met zus nog even aan de zijkant te kijken vlak voordat ik naar huis ging maar ik heb er maar effies gestaan. Ik wist niet zeker of jij het was en om te gaan staan wachten op misschien wel een vreemde staat ook zo dom!

Ik heb nog gekeken of iemand een boktpetje ophad maar niemand had die op (ikzelf ook niet)...

valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 16:37

Ik was er zondag, zonder paard, en ik vond het super!!

De clinic van tineke en imke was erg leuk, maar de clinic van edward en anky was echt super!! Ik heb me rot gelachen om de grappen die gemaakt werden Haha! , maar verder vond ik het een hele leuke/leerzame clinic.

Voor mij was het echt een TOP dag!!!! OK dan!

MiepprinZ
Berichten: 1507
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Coevorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 18:15

@ KimS - mijn paardje weegt 639kg Haha!

obelixje

Berichten: 701
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 18:42

de mijne woog 608 kg
scheelt dus niet zoveel! Lachen

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 18:49

obelixje schreef:
de mijne woog 608 kg
scheelt dus niet zoveel! Lachen


zou jij je paard eens willen opmeten volgens onderstaande methode?
Kijken of het een beetje klopt nu je weet wat de weegschaal zegt Lachen

http://www.tekstotaal.com/cpaardengewicht.html


andere "weegdeelnemers"mogen het ook uitproberen

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 19:43

Nu lijkt het alsof Vision zo weinig weegt Bloos! Hij woog nl 495 kg. Maar hij is dan ook maar 1m64 Haha!
xxx

MiepprinZ
Berichten: 1507
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Coevorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 20:09

Vision valt in het niets naast XXL PrinZ, hihi!

X miep Clown Bloos! Schijnheilig

sandra26
Berichten: 164
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Gapinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 21:01

hoi hoi mijn zwarte merrie woog 505 kg en ze is 1.61m . MiEpPrInZ ik denk dat ik jou, smorgens gezien heb bij de rondes ik had mijn rondes vanaf 9.00-11.00 uur ik had een kleine zwarte merrie bij me. Ik herkende je op de foto's in jou bericht.

marijkedam

Berichten: 1753
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Thorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 22:10

Mijn paardje woog 464 kilo en is 1.61m. Ben pas drie maanden op haar aan het rijden, dus de bespiering moet nog komen.

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 22:12

Die van mij woog 483 en het veulen 135.
De merrie is 156,5 hoog

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 23:48

Hey,

ik ben zaterdag geweest. Helemaal eens met jullie ervaringen met die vage zadelmaakster. Ze stond commentaar te geven terwijl het zadel er nog helemaal niet goed op lag. Die moest Tessa (Napoleon) nog goeddoen Scheve mond .
Verder vond ik de fysio heel nuttig, tandarts en voeding. Kom ik naar Deurne, kijkt onze plaatselijke hoefsmid naar mijn paard Haha! .

Enne Curly2day ik heb jou gezien, ben je zelfs een paar keer voorbij gelopen met mijn paard en boktpetje Clown . Ik wist dat je met een schimmel kwam, maar niet dat daar een veulen bij hoorde! Enig veulen trouwens OK dan! .

Mijn merrie is 10 weken drachtig en woog 463 kg, ze is 1.57.

MiepprinZ
Berichten: 1507
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Coevorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 10:12

@ Sandra - hmmm... had jij een stang en trens hoofdstel om tijdens de rondes?! Dan heb ik jou volgens mij ook wel gezien.. je stond op het parkeerterrein schuin tegenover ons... Zelf ben je ook niet zo groot.. klopt dat? Bloos!

MiepprinZ
Berichten: 1507
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Coevorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 10:14

@ Obelixje - hoe groot is jou paard?!

obelixje

Berichten: 701
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 13:32

ik heb nog niet de metingen gedaan, dat ga ik nog wel een keertje doen!
Obelix is rond de 1.75 m. Ik heb hem nog nooit exact opgemeten, maar hij is nogal aan de maat.

Mijn foto's komen als het goed is ook nog, die heeft iemand anders voor me gemaakt, dus dat is even afwachten. Als ik ze heb, plaats ik ze!

sandra26
Berichten: 164
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Gapinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 14:28

@MiEp hoi hoi ik had tijdens mijn rondes geen stang en trens hoofdstel aan ze heeft het alleen even aan gehad bij het harnachement. Ik ben zelf inderdaad niet zo groot, ik heb jou gezien s'morgens toen we moesten verzamelen bij de stapmolen jij stapte wat rond met je paard zo'n 20 meter van mij vandaan die van mij hinnikte af en toe ik stond stil met mn zwarte. Ik had mijn vader en een vriendin bij. Al enig idee??

sandra26
Berichten: 164
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Gapinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 14:31

Ik heb geen idee of ik bij de parkeerplaats schuin tegen over jullie stond heb niet goed opgelet. Ik mijn zwarte wel smiddags bij de trailer opgezadeld en we stonden met de trailer vrij vooraan bij de paarden ingang we waren er natuurlijk ook erg vroeg s'morgens.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 15:53

Bloos! Hoeveel zou Sjors dan wel niet wegen Schijnheilig ???

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 22:15

sandra26 schreef:
Ik heb geen idee of ik bij de parkeerplaats schuin tegen over jullie stond heb niet goed opgelet. Ik mijn zwarte wel smiddags bij de trailer opgezadeld en we stonden met de trailer vrij vooraan bij de paarden ingang we waren er natuurlijk ook erg vroeg s'morgens.


Dan hebben Mireille en ik jouw nog gezien rond een uur of zeven! *LOL*
Ze zei dat ze dacht dat jij van bokt was, maar ik kon je niet thuis brengen Bloos!
Ik weet niet of jij je dat herinnert? Het héél grote paard van Mireille, en dan ikke ernaast (30 cm kleiner Clown en mijn paard dikke 20 cm kleiner dan PrinZ Clown )
Wij hebben daar even staan praten...
En vlak naast ons ongeveer stond Prakkie, zonder dat ik het wist Scheve mond
xxx

sandra26
Berichten: 164
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Gapinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 23:13

Dat klopt ik heb jullie niet gezien sorry, ik heb samen met prakkie in de les gereden en dat was rond 7 uur klaar en wendy en prakkie stonden schuin tegen over ons. Ik heb het helaas niet gezien te druk met kalkoenen uitdraaien en paard in laden en mijn vader op zoeken die twee andere mensen aan het helpen was met het inladen van hun paarden aan het eind van het parkeerterrein die wilde er met geen mogelijkheid in maar met een beetje hulp emmertje overheerlijke muesli en een longeerlijn doet wonderen en wat geduld en ze stonden er in. Er is toch niets vervelender dan dat je paard niet wil laden. Gelukkig doen die van mij het met niks gewoon voor de trailer zetten en ze lopen er zelf in ideaal. Groetjes

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 23:43

Lunatic schreef:
Hey,

ik ben zaterdag geweest. Helemaal eens met jullie ervaringen met die vage zadelmaakster. Ze stond commentaar te geven terwijl het zadel er nog helemaal niet goed op lag. Die moest Tessa (Napoleon) nog goeddoen Scheve mond .
Verder vond ik de fysio heel nuttig, tandarts en voeding. Kom ik naar Deurne, kijkt onze plaatselijke hoefsmid naar mijn paard Haha! .

Enne Curly2day ik heb jou gezien, ben je zelfs een paar keer voorbij gelopen met mijn paard en boktpetje Clown . Ik wist dat je met een schimmel kwam, maar niet dat daar een veulen bij hoorde! Enig veulen trouwens OK dan! .

Mijn merrie is 10 weken drachtig en woog 463 kg, ze is 1.57.


Ik zag jou volgens mij bij de fysio, ik herkende een boktpetje.
Maar je was zo druk aan het luisteren...........

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-04 09:18

@KimS, meen je niet?! Stond je vlak naast me?? haha...iedereen was zwaar zijn best aan het doen, elkaar te vinden, en dan blijkt dat je naast elkaar stond....volgende keer toch maar iets van bokt meenemen...

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 11:43

Haha! had je me dan niet gezien? Haha! Ik heb nog enkele minuten vlak voor je neus gestaan Haha!
En net toen ik "hallo, ben jij van bokt?" wou zeggen, stond mijn vader te roepen Verward
Maar ik was eerst niet zeker, ik dacht dat Prakkie veel groter was! Op foto zag ze er 1m70 ofzo uit, maar ze blijkt kleiner te zijn dan mijn paard Haha!
Maar chique beest hoor *LOL*

@ sandra: Ik heb er héél wat gezien die de trailer niet in wilden gaan. Toen ik mijn paard ging inladen, waren ze naast nog aan het sukkelen met longeerlijnen en dergelijke. Er waren er wel 5 ofzo die geen zin hadden. Gelukkig gaat de mijne er vanzelf in
xxx

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 11:45

Anoukie schreef:
:oo Hoeveel zou Sjors dan wel niet wegen Schijnheilig ???


1m70 staat er in je profiel. ik gok wel dat hij meer dan 600kg weegt Haha!
xxx

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 14:18

Anoukie schreef:
:oo Hoeveel zou Sjors dan wel niet wegen Schijnheilig ???

Sjors is natuurlijk heel gespierd, dus dat is gewoon heel zwaar.. Schijnheilig

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 20:09