ook ikke vliegles...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

ook ikke vliegles...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-04 18:33

Luna was de hele tijd al een beetje aan het klooien, opzij springen, bokken, schrikken van niks...
Ben het van haar gewent en eigenlijk blijf ik wel altijd zitten, tot vandaag dus Clown
Ze draafde heel ontspannen, lekker in een krulletje helemaal perfect.
Totdat ik over een stukje zand wilde rijden waar een ander paard had gerold en daar zag je de afruk dus nog van, en drie keer raden....
Ik dacht er verder niet bij na dat ze daar wel eens niet overheen zou willen... Mevrouw springt opzij geeft een paar megabokken, keert zich om en sjeest weg En daar ging ik hoor over haar hoofd heen Cool
Lag languit in het zand op mijn buik, en toen ik opkeek stond die %^&^knol me zo onschuldig aan te kijken, dat ik wel moest lachen of ik wilde of niet Haha! Was echt heel grappig, lig ik daar languit op mijn buik en zei staat daar echt zo van, ja wat doe jij daar nou weer je hoort toch op me rug Haha!
Ik had wel pijn in mijn pols (die is zwaar overbelast en moet ik dus eigenlijk mee in een mitella lopen) dus heb nog ff een paar rondjes gereden en ben er maar mee gekapt.
Maar daarna was ze met wassen en poetden wel heel lief hoor, die schijnheilige aapekop Haha!
Nou dat was mijn verhaal weer. Tong uitsteken

Wranglerbutt

Berichten: 10390
Geregistreerd: 24-04-04
Woonplaats: Kamp'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 19:07

Gelukkig ben je redelijk goed terecht gekomen!
Ik ken dat soort fratsen wel, ik berijd zelf ook zo'n paardje dat van die paashaas-sprongen kan maken! Tong uitsteken
Ik zag in je profiel dat Luna een bonte van duitse oorsprong is. Heb je foto's van haar? Ben erg benieuwd omdat mijn bonte bijrijdpaardje Amigo ook duits gefokt is.

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 20:21

Gelukkig dat je niet hard gevallen bent!!

Doe wel rustig aan met je pols Lachen (hoor wie het zegt Haha!)

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 14:50

Tanneke schreef:
Gelukkig dat je niet hard gevallen bent!!

Doe wel rustig aan met je pols Lachen (hoor wie het zegt Haha!)


nee het was niet hard, alleen grappig.
Enne jij bent nog erger dan ik Knipoog Tong uitsteken