god straft onmiddelijk.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 16:35

Aaaaah dieren beul Knipoog Tong uitsteken

nee hoor, hij verdiende het vast! Maare ben wel benieuwd als je naar de dokter moet wat je gaat zeggen Knipoog

Sterkte met je teentje Ach gut

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 17:08

geef um anders de volgende keer gewoon een knietje Tong uitsteken Haha!

Fitzroy

Berichten: 25130
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 17:15

Herkenbaar verhaal maar dan in ander opzicht.

Ik had nog eens een baas die zo kwaad was dat hij een stalen prullenbak door het kantoor heen schopte.
Hij heeft 3 weken mank gelopen *LOL*

Maar die trap die je paard kreeg was terecht alleen volgende keer even bergschoenen aan.
Sterkte met je teen!

beautyfan

Berichten: 301
Geregistreerd: 03-01-04
Woonplaats: Vinkeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 17:16

Oeps, dat doet vast pijn *LOL* sterkte met je voet ( teen ) !!!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 17:16

ahum Schijnheilig hihi sorry hoor,nee echt vervelend voor je ,ken het,heb uit woede keer tegen necks zijn deur geschopt omdat hij de boel afbrak,alleen schoot onder deur door,maar teen omhoog,AU! Verdrietig
...de deur mankeerde niks,en neks ging vrolijk verder *LOL*

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 18:19

Auwie..Dat is idd niet fijn nee.. Hopelijk valt het mee en hoef je niet naar de dokter toe..Maar af en toe verdienen ze het wel..Zeker als ze je omver lopen *LOL* Succes en sterkte er mee...

Jollybollie

Berichten: 584
Geregistreerd: 19-08-04
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 18:44

aauw pijnlijk voor jou..... maar je paard had het wel verdiend...
Mijn pony liep eerst ook altijd dwars door me heen en stijgerde tegen me op. Ik heb hem ook wel eens een schop gegeven hoor
(maar nu is hij superlief Knipoog )

Sterkte met je teen he :p

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-04 21:40

nou teen buigt nog.. Lachen gelukkig. Is wel erg blauw Party!! maar ik kan er weer op lopen.
Heb hem al lager in het voer staan.. Staat op 2 kg basis van subli .. geen mixen en andere dingen meer.. en evengoed aan het werk.. Hoop dat het binnenkort wat minder wordt.. Verder aan de hand is er niets aan de hand maar als hij op stal staat wil hij er zo snel mogelijk weer uit. Vanavond probeerde hij het weer. Alleen was ik toen iets sneller.. en heeft hij de voordeur niet gehaald. Extreme duivel
Maar bedankt voor jullie medeleven Cool

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 08:27

Ha ha ik ken ik het. Ik heb een keer een paard een schop verkocht omdat hij me probeerde te pletten tegen de muur. Had toen ook een week een zere teen. Als ik nou een schop moet uitdelen doe ik dat inderdaad met mijn wreef. het gaat meer om het schrikeffect als dat het echt pijn doet.

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 09:04

Maak je niet druk om die schop. Kane krijgt van mij ook wel eens een rotschop als hij weer eens niet wilt luisteren. Alleen.. altijd met je wreef schoppen en nooit met de punt van je voet dat doet zeer Haha!

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 09:14

juist idd.. nou je moest eens weten hoe vaak ze hier een schop krijgen. en ze houden neit minder van me. watn ze staan nog steeds te hinnikene als ik aan kom! dus maak je niet druk,.. ( alleen om je teen als die nog zo zeer doet)_