reacties op paardrijden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ididit
Berichten: 1463
Geregistreerd: 09-01-04
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 14:30

hmmm, denk het haast niet hoor...

wij mensen zijn hard-leers....

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 15:29

ik hoop het in elk geval Haha!

Maybe

Berichten: 276
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Veen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 15:45

Ik heb het nog nooit meegemaakt dat iemand zoiets riep. Echt belachelijk! Het beste lijkt mij inderdaad gewoon negeren.

Snoevie

Berichten: 18203
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Westwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 15:47

ik heb geen gekke opmerkingen gehad,maar wel mensen die met hun scooter of auto vlak langs de paarden rijden en dan heel hard optrekken.......paard waar ik toen op zat kon zo lelijk kijken dat ze maar snel ophielden.

pluimpje

Berichten: 698
Geregistreerd: 26-07-04
Woonplaats: Tussen de grassprietjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 16:10

ik heb er ook wel eens last van, maar trek me er weinig van aan. als ze ergens zitten ofzo, moet je er gewoon naar toe rijden, en het luefst het paard door ze heen laten lopen.

dan schrikken ze echt, en rennen ze de volgende keer hard weg

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 20:00

Vooral het klaarkomen op het paard, mensen denken echt dat je het daar voor doet! Verder idd het paard proberen te laten schrikken, niet nadenkend over wat de evt gevolgen zouden kunnen zijn. Maar ik krijg ook altijd veel leuke reacties, mensen die graag willen weten hoe je zo'n paard nou stuurt, kinderen die willen aaien en natuurlijk het "paardje, paardje!" Ik heb dan de behoefte om wilde om heen te kijken en te roepen "waar? waar?" Maar ach, ze zijn meestal nog maar zo klein Lachen

Starbreeze

Berichten: 4581
Geregistreerd: 16-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 21:32

Nou eigenlijk alleen leuke reacties, zo van ZOW das een mooi paard!!!!!!!!! Maar dat is dan als we door het bos rijden, onze bak ligt ver van de straat af Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 16:09

Amable schreef:
Vooral het klaarkomen op het paard, mensen denken echt dat je het daar voor doet!

ja inderdaad, als het zo is, dan moet je toch ook als je fietst klaar kunnen komen. en daar denken die domme mensen dan weer niet aan. Schijnheilig

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 16:30

Amable schreef:

Vooral het klaarkomen op het paard, mensen denken echt dat je het daar voor doet!




Dus toch!!!!

mcrielaard

Berichten: 3563
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 18:08

Ow, dat soort domme acties maak ik echt vaak mee..! ik reed een x in het bos, en toen was er zo'n domme gast, en die zei, is weer zo'n achterlijk stinkknol!
En ook een x in het bos, en toen waren er allemaal gasten en die gingen 8er me pony aanrennen.. Verward Toen begon tie lekker te bokken.. Haha! Haha!
En als ik langs de weg rijdt, zijn er ook vaag mensen die expres keihard gaan toeteren enzo.. Verward
En dat van het klaarkomen op het paard slaat helemaal nergens op..! Verward

balans
Berichten: 1589
Geregistreerd: 03-10-03
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 19:36

Bij mij ropen ze ook k*tknol en pas zei iemand dat mn pony t*fus had... Nou als blikken konden doden van die nu een lijk! En ook met dat irritante gedrag vcan die lui in auto's ... Nouw als hun niet voorzichtig doen bij mij ga ik gewoon midden op de weg rijden. Toen ik nog een paar jaaar jonger was, was dr een jongen aan het bluffen dat die niet bang was voor mn pony en toen waren hun aan het voetballen en expres de bal tegen mn pony aanschoppen... toen zei ik als je dat nog 1 x flikt rij ik je onder. En hij deed het nog een x... Ik ging toen in galop en reed op hem af... En hij rende jankend na zn mammie toe Haha!
Later kwam zijn moeder en was aan het zeiken dat ze de politie ging bellen ... Zei ik ga je gang.... en ze is beledigt weggelopen ...
sommige mensen...

Pas had ik wel wat leuks.. Was met mn pony zonder zadel naar de skatebaan gegaan en dr was een vrouw met dr zoontje van 9 maanden ofzo en die riep toen paardje paardje ... Toen vroeg die vrouw of die er even op mocht zitten ... Dat zag er echt lief uit Lachen

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 19:38

Hahaha, ik fietste dinsdag in m'n rijkleren naar huis.
Kom ik altijd langs zo'n bouwkeet (je raad het misschien al..Haha!) en fluit er zo'n vent en riep "Hej meissie! Kom je mij ook rijden?!"

Menn wat heb ik toen dubbelgelegen op de fiets!

balans
Berichten: 1589
Geregistreerd: 03-10-03
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 19:42

Dioxide schreef:
Hahaha, ik fietste dinsdag in m'n rijkleren naar huis.
Kom ik altijd langs zo'n bouwkeet (je raad het misschien al..Haha!) en fluit er zo'n vent en riep "Hej meissie! Kom je mij ook rijden?!"

Menn wat heb ik toen dubbelgelegen op de fiets!


Haha Ik rij dan altijd met sporen ... en ik zou gewoon terug hebben geroepen ja maar ik kan hard schoppen hoor met mn sporen en dat doe ik ook ~~}>

Echt grappig zulke dingen Haha!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 00:20

Dioxide schreef:
Hahaha, ik fietste dinsdag in m'n rijkleren naar huis.
Kom ik altijd langs zo'n bouwkeet (je raad het misschien al..Haha!) en fluit er zo'n vent en riep "Hej meissie! Kom je mij ook rijden?!"

Menn wat heb ik toen dubbelgelegen op de fiets!

"sorry, ik rij enkel met toppers, niet met karreknollen" Tong uitsteken

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 01:56

Jnien schreef:
Géén last van!

Enigste remedie: met hun meepraten!
Als hun roepen: jéé lekker vlees ofzo, dan zeggen dat met een uitje erbij gebakken et nog veel lekkerder is!
Mij heeft wel es iemand gezegd: paardenvlees is zo lekker.. in de hoop mij 'op de kast' te krijgen.. ik antwoord dan 'gewoon': ja.. en ook nog et gezondste vlees wat er is!
En als ze roepen: ben je al klaargekomen? Gewoon terug zeggen: ja, waarom denk je anders dat ik doe paardrijden?
Gewoon een beetje met hun meepraten, daar houden ze et snelst van op.


Precies! Maak je niet druk joh, wat interesseert jou het nou als ze zulke dingen roepen! Ik kan er altijd wel om lachen, en als ze dingen vragen als: lekker he, frikandellen! haha, ja kei lekker! Nee, ik kan me er niet druk om maken eigenlijk!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 09:34

Ik krijg alleen maar bij mick reacties van:
Wat is die mooi!!
ag, wat een schatje!
Kijk mama! een PAARDje
Enne, dies nog klein, hoe oud is die?!

En bij arzu:
Ahh, een paardje!
AAIEN AAIEN AAIEN! (mogen ze haar aaien, durfen ze het niet Rolleyes )

En afentoe toch wel dat gehinnik enzo...
enne, jij bent een dierenbeul met die zweep Rolleyes
kan die knol niet harder!?

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 10:32

Treasure heeft voorgister wel voor flink wat rare gezichten gezorgd. Ik ging in de rijbak van een vriendin rijden omdat onze erg stoffig was, ze woont in dezelfde straat dus ik ga te voet. Ik stond bij de poort langs de weg te wachten tot die open gemaakt werd en was haar aan het kriebelen. Met als gevolg dat ze héle rare "bekken" trok en dan met haar lange oren erbij was dat een behoorlijk komisch gezicht. Iedereen die langs kwam heeft eens bedenkelijk staan kijken Haha!

mcrielaard

Berichten: 3563
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 13:25

Ook erg irritant: van die gasjes die gaan roepen: Jah Galop!! En dan helemaal naar je gaan schreeuwen, en dr uiterste best doen om me pony op hol te laten slaan.. Verward >;) en ze roepen ook vaan dierenbeul als ik met een zweep rij.. Verward En dan vooral aangespannen.. Die mensen denken dan echt dat ik me pony ermee sla ofzo.. Niet wetend waar ik hem nou eigenlijk voor gebruik.. Ze denken echt dat dat ding is om mee te slaan.. Verward

mickey1989

Berichten: 4773
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 14:47

hepk ook wel is last van.. maarja
gewoon doorrijden!!!

Schijnheilig

Charaz

Berichten: 24294
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 14:58

Ik met paarden kleren op de fiets, komt een oudere man met zijn vrouw aan gefietst. Rijden me voorbij
't paard gaat harder hé Lachen ' 'ja meneer'

Of een andere keer heel serieus een jongen die heel voorzichtig aan mij vroeg of het nou waar was, dat over vrouwen en paardrijden Haha!. Dat was wel grappig.

Alleen kinderen die roepen 'paardje!' dan zeg ik tegenwoordig 'waar!!' terug.

mcrielaard

Berichten: 3563
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 15:05

Charos schreef:
Ik met paarden kleren op de fiets, komt een oudere man met zijn vrouw aan gefietst. Rijden me voorbij
't paard gaat harder hé Lachen ' 'ja meneer'

Of een andere keer heel serieus een jongen die heel voorzichtig aan mij vroeg of het nou waar was, dat over vrouwen en paardrijden Haha!. Dat was wel grappig.

Alleen kinderen die roepen 'paardje!' dan zeg ik tegenwoordig 'waar!!' terug.


Hahaha, Das wel grappig jah.. Tong uitsteken
Als kinderen paardje roepen, en die um willen aaien of erop willen zitten mag best even, als ze het normaal vragen.. Maar er was ook een x zo'n kind en die ging heelmaal krijsen.. Verward IK WIL OP DAT PAARDJE!! IK WIL NU OP DAT PAARDJE!!! Verward Dus toen d8 ik..

Schijnheilig Schijnheilig