Dus ik met spoed da laten optrommelen had daar nog geen da want de mijne op mijn vorige stal zit te ver weg. Dus crimpenwaert werd gebeld en een vrouw kwam vrij vlot al. Ze viel iedere keer bijna om en kon niet op haar achterbeen staan
het bloedde en bleef druppelen. Da zei met spoed naar een kliniek bodegraven of utrecht. Waarschijnlijk op de operatietafel omdat het gewrichtsvloeistof was wat er uit liep
Dierenarts bodegraven gebeld daar is ze vorige week woensdag gekeurt dus ze hadden gegevens al. Toen probleem hoe komen we er? Stalhouder had geen tijd om te brengen en mijn ouders zouden met vakantie gaan. Vader moest helemaal uit gouda komen en stond onder de douche nog en heeft nog nooit met trailer gereden. Trailer konden we gelukkig wel lenen.Bij kliniek aangekomen bleek het idd gewrichtsvloeistof te zijn. Ze kreeg antibiotica en pijnstiller en ze gaan het eerst aankijken. Vanmorgen wor dik gebeld nadat er foto's zijn gemaakt.Ze gaan kijken of er schade is in de vitale delen en nadat ze zwellingen weg zijn gaat er gescand worden (pees). Vamorgen word ik gebeld of ze onder het mes moet
Oh ik baal zo zit nu op mijn werk maar maak mij zo zorgen. Waarom heb ik altijd pech met paarden. De verzekering was ook nog niet rond
Had vorige week donderdag gebeld en rapport was gefaxed van de kliniek. Had aangegeven dat ik haar zaterdag verzekerd wou hebben. Kreeg ik na 2 x bellen pas woensdag een brief met formulier en voorlopige dekking.waarom nou mijn lieve meissie die ik net heb en al zo aan verknocht ben