hart in aktie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 20:04

Saltow schreef:
Ah !
Echt heel goed !
Hoe doen ze dat juist en waarom ?


Hoe ze het precies doen is me ook nog niet helemaal duidelijk, maar volgens mij knopen ze de haren vast aan de korte haartjes die nog aan de staartwortel zitten.
Maar misschien dat iemand anders hier meer van weet?

De reden waarom ze het doen zijn de vliegen. Zonder staart is het toch een stuk moeilijker om vliegen weg te jagen.
Ook was deze manegepony niet erg populair bij de kinderen, ze vonden hem niet mooi zonder staart. Het meisje wat de brief naar Hart in Aktie had gestuurd hoopte dat de kinderen de pony met staart leuker zouden gaan vinden.


Super dat ze dit gedaan hebben, en echt leuk om te zien hoe blij het meisje er mee was Lachen

Sandra_H

Berichten: 2716
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 22:47

lindatje schreef:
Dit was een herhaling, een tijd geleden (half jaar gelden ofzo) is het opgenomen. Volgens mij is het zwarte paardje waar Wendy op reed van een bokker, maar dat weet ik niet zeker.


Yep het is opgenomen en ook uitgezonden in april dit jaar, en het zwarte paard (quarter) is van mijn vriend (en ja ook bokker)

Die staart is erin gevlochten, net zoals ze met vlechtextensions bij mensen doen. Een hele klus, ze is er een dikke 4 uur mee bezig geweest.

Jackdow

Berichten: 39
Geregistreerd: 26-08-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 11:15

Heel netjes gedaan, k hoef gelukkig niet te klagen over mn tinkers staart, maar mn QH die heeft eg amper staart..

Snoevie

Berichten: 18203
Geregistreerd: 13-07-03
Woonplaats: Westwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 11:25

ik heb die aflevering een tijd geleden ook gezien,hartstikke leuk Lachen

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 12:27

ik heb de aflevering niet gezien, maar WOW! die staart ziet er echt heel erg mooi uit nu!!!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 15:08

OK dan! Super gedaan, heel leuk voor die meid !
Als ze Treasure ook nieuwe manen willen geven Tong uitsteken Schijnheilig Haha!

Zeeuwtje68

Berichten: 5875
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 15:09

ik heb een pony gehad die alleen nog maar een klein stompje had. en ook gevraagd voor een staart eraan te zetten. maar het stukje waar het aan moest gezet worden, was te kort helaas. het gleed er af dus moest ik het met een vliegendeken maar oplossen in de zomer. was echt zielig hoor voor die pony!

lovemangga
Berichten: 319
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 15:15

DE oplossing voor Belgen! (en andere gecoupeerde paarden)
ik vind het erg mooi geworden, leuk!

happyjoyce

Berichten: 4495
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Stuifzand

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 20:08

Ik heb die aflevering idd ook al eens eerder gezien!
Mooi voor de pony dat hij nu weer een staart heeft!

Joyce11

Berichten: 155
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 20:27

Ik heb het ook gezien, maar ik vond het heel mooi gemaakt. Ik had niet verwacht dat het er zo goed uit zou zien! Maar wat ik niet helemaal snapte is, dat de staart niet gewoon groeit en dat je dan een normale staart hebt. Het kan natuurlijk ook gewoon dat het helemaal niet meer groeit, maar aan het einde van de uitzending zei die vrouw dat ze het na een half jaar ofzo weer moest doen anders was het eruit gezakt omdat het haar groeit.. Verward . Naja, verder vond ik het toppie!! OK dan!

Wishper

Berichten: 1452
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 20:59

ik vind et maar een beetje vaag die hart in actie,
de staart van mijn pony is gejat,net onder de straartwortel afgeknipt.toen heb ik ook een brief naar hart in actie gestuurd,en daarin ook gezet dat dr hairextentions voor zijn.een tijdje daarna komt ineens die uitzending met die pony waarvan de staart tussen de deur had gezete Verward en geve ze die hairextentions Verward
volgens mij hebben ze het probleem van mijn paardje gejat
die loopt nou nog steeds met een korte staart,en kan de vliegen niet wegjagen

Jill_

Berichten: 1931
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 21:06

tinkerzzzz schreef:
volgens mij hebben ze het probleem van mijn paardje gejat

Sorry waar slaat dit op Scheve mond Dit paard heeft dus ook zoiets als jou paard en hoefd het niet gejat te zijn en hoe kunnen hun dat nou weten Verward
Waarschijnlijk vonden ze dat dit meisje een betere reden had dan jij en hebben ze haar dus gekozen.

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 21:36

ja ik had dat ook al gezin geweldig vcoor dat meisje

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 21:37

ilovespony schreef:
Sorry waar slaat dit op Scheve mond Dit paard heeft dus ook zoiets als jou paard en hoefd het niet gejat te zijn en hoe kunnen hun dat nou weten Verward
Waarschijnlijk vonden ze dat dit meisje een betere reden had dan jij en hebben ze haar dus gekozen.



hoezo een betere reden elk paard heeft toch recht om de vliegen weg te jagen ,,en dus aan een staart te komen of licht het aan mij Verward

Jill_

Berichten: 1931
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 21:40

snoocky schreef:
hoezo een betere reden elk paard heeft toch recht om de vliegen weg te jagen ,, of licht het aan mij Verward
Ehm ja maar hart in aktie hoeft dat toch niet allemaal opteknappen een betere reden nou misschien een emotionelere brief

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 21:41

Nou ik vind het geweldig!

Snoocky, manege's hebben vaak veel minder geld dan wij. (dat denk ik tenminste)

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 21:53

heee mijn paardje heft ook geen staart meer ( afgevreten op het land en is erg kort net een bels) Huilen Schijnheilig nee ik vind het heel leuk voor dat meisje dat haar verzorg paardje weer een staart heeft