Met Janneke,Piggy en har moeder gingen we om half 6 op weg het is 1.5 uur rijden en19.00 leek ons een mooie tijd als het om 20.00 zou beginnen...
Helaas bij Amersfoort mochten we achteraan in de file sluiten.. en jawel dat hadden wij weer die duurde totaan de ahoy

Om 21.00 een uur nadat het begonnen was waren we eindelijk bij de ahoy.. werden we geweigerd met mijn kaartjes! (of ik had pasjes eigenlijk) Nee mevrouw dan moet u daar wezen kregen we steeds te horen. Tot de laatste man. Die verwees ons naar het VIP gebouw..
Onze jassen werden aangenomen en we mochten naar onze plaatsten.. waren we gewoon VIP!
Ik ben o.a naar de zwolse paardendagen als vip geweest maar toen voelde ik me zo stom in een jurk!Nu voelde ik me in gewone kleren zo gewoontjes

Toen we binnen kwamen hebben we net het laatste stuk van Tineke Bartels en haar kur samen met baletdansers gezien..Wat ik gezien heb was echt prachtig!.
Helaas hadden we de shows met de NBVR kampioenen 2001 gemist maar nog niets van de spaanse rijschool.
ineens ging het licht aan en mochten we naar de plaatsten maar het was pauze..
Terug dus want we moesten naar de vip room.
Veel bekenden gezien van verschillende verenigingen uit onze regio(besturen etc.)
Gelukkig mochten we gratis drankjes en hapjes halen

Ff daar wat rond gehangen en op zoek naar onze plaats.. ja hoor had ik weer echt de luxe plaats die je kon bedenken. We zaten in een vip box op de allereerste rij en midden op de lange zijde super dus!
De Spaanse rijschool begon met de show en het was prachtig het plaatje dan .
ik ben wel de laatse die comentaar mag geven op zoiets maar als je zo dichtbij zit zie je dingen die zo paardonvriendelijk zijn....
Bah Op zo'n manier wil ik nooit zo rijden en dat na het stuk in de Bit. Toen wilde ik het zo graag zien.
De paarden vielen erg tegen.
Ik had verwacht dat ze waren als de lippie van marja hier op bokt.
Die vind ik prachtig.
Van de hele show vond ik er maar 2 mooi.
De rest had bagger gangen en waren zo moddervet...
Alleen de laatste show heb ik wat van genoten.
Daar was wat minder hard opgetreden tegen de paarden en zag ik inplaats van losse trens teugels eindelijk een contact met de trens teugel..
nee kan niet echt zeggen dat ik het geweldig vond helaas

Op de terug weg weeeeeeeeer in de file gestaan en jawel om half 2 werd ik thuis gedropt. snel slaapie doen en naar mijn werk nu1