Vreselijke vakantie!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Buck

Berichten: 6
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 19:29

Haai Meisjes,

Het is flippen dat je zo je vakantie door moet komen, maar gelukkig zijn jullie er met niet al te ernstige gevolgschade vanaf gekomen (behalve het ego Haha! Haha!).

De plannen en stemming op mijn birthday-party waren opperbest, dus laat het een troost zijn dat er toch ook een stuk voorpret is geweest OK dan!

Eind van de week zijn wij ook weer mobiel met de nieuwe toet, Cheese! volgen nog wel, en dan komen we zeker een keer op ziekenbezoek en lekker kleppen *LOL* om het vakantiedrama even naar de achtergrond te schuiven.

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-04 10:43

nou, de schade valt niet mee.. Het bedrijf betaald simpelweg mijn salaris niet uit ( problemen met de financieen, maar wel iemand aannemen ) en ze zijn bezig om de b.v. om te bouwen.. Oftwel, ze proberen er nu onderuit te komen..

Ik kan wel janken.. Waarom overkomt mij dit nou juist?? Waarom?? Ik moet ook mijn rekeningen betalen!! Dit kan toch niet zomaar??

ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 13:14

AnneOmie schreef:
Ja Daan daar heb je gelijk in Knipoog Maar het is toch niet leuk om al die mug olifant verhalen te horen.... maar ach ze hebben blijkbaar niets beters te doen Haha! Dachten ze dan dat ik ook niet terug zou komen Verward wie heeft dat nou weer verzonnen... dat terwijl ik degene was die het hardst brulde dat ik terug wou!
Verward



Heb gelukkig die olifanten niet horen stampen! Anders was ik me rot geschrokken zeg! Peet had mij al gebeld wat er was gebeurd en toen zat je bij hun in het huisje, bij te komen. Ook het verhaal dat je niet terug zou komen is niet tot mijn oren door gekomen (oliebol ik lig uit t roddel-hok...
Huilen )
Gelukkig maar dat je terug wou komen,het is veel gezelliger zo weer het hele 'spul' op stal. Je had Thimo moeten zien toen jullie terug kwamen: hij kon zijn geluk niet op, al zijn vriendinnen weer bij zich!
Wie er over je banketstaaf weet ik niet omdat ik de verhalen dus niet heb gehoord, maar laat ze lekker, weten zij veel? We moeten snel maar weer n x met z'n allen wat gaan eten *LOL*
Gaat Omar al iets beter zodat je maandag dan eindelijk die begeerde les hebt?

ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 13:33

Tallie1979 schreef:
nou, de schade valt niet mee.. Het bedrijf betaald simpelweg mijn salaris niet uit ( problemen met de financieen, maar wel iemand aannemen ) en ze zijn bezig om de b.v. om te bouwen.. Oftwel, ze proberen er nu onderuit te komen..

Ik kan wel janken.. Waarom overkomt mij dit nou juist?? Waarom?? Ik moet ook mijn rekeningen betalen!! Dit kan toch niet zomaar??


Dat is ook wel om te janken allemaal! Ik hoop dat iemand je kan helpen je geld te krijgen en het liefst die baas nog wat meer geld afhandig te maken, want zo ga je niet met personeel/mensen om....
En knap maar snel weer op, want alles lijkt minder erg op de rug van je paard! Sterkte.

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 00:36

jeetje tal suc6 ennuh hoe is t afgelopen bij dat buro?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 08:46

Sjuimpje schreef:
Hoe kùn je nou in godsnaam een kaart te paard openvouwen Boos!


geintje Knipoog
Zoiets zou ik dus ook gewoon doen onder het mom van: "Niet zeiken, dan had je maar geen paard moeten worden"

Heel erg veel sterkte iig!


Kan er niets aan toevoegen. Behalve dan dat mijn zeikerd het idd wél pikte, terwijl alle andere paarden niet meer in z'n buurt kwamen. Dus mocht ík kaartlezen en het gezeur van de anderen aanhoren dat we verkeerd reden. 'Wil je zelf ff kijken dan?' Schijnheilig
Sommige paarden kunnen er wel tegen, en sommigen gaan uit hun dak. Ik geloof dat van alle ongelukken die ik gehad heb (incl die met de jachthonden), een groot deel aan mijn eigen stommiteit te wijten is. Wie stuurt zijn op hol geslagen idioot dan ook de bosjes in? Ik dus Bloos, ja, wat moet je dan? Wachten tot hij een paar mensen omver loopt? Dat deed hij vervolgens dus zonder mij.
Sterkte met je gips, én met je baas!
Ach gut

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 11:33

Ik heb dinsdag een afspraak met mijn baas.. We zullen eens kijken of we eruit kunnen komen.. Hoe hij het ook wend of keert, hij weet nu dat hij er niet onderuit kan komen om mij te blijven betalen tot ik beter ben. Hij heeft tegen mijn moeder gezegd dat hij nogal overhaast heeft gereageerd.. Nagelbijten / Gniffelen

Ik ga dinsdag met mijn moeder die kant op. Ik ben benieuwd wat hij te zeggen heeft Tong uitsteken

Ohh ja, en donderdag zou mijn salaris met spoed overgeboekt zijn, dat zal ik maandag wel binnen hebben Haha!

ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 10:24

Tallie1979 schreef:
Ik heb dinsdag een afspraak met mijn baas.. We zullen eens kijken of we eruit kunnen komen.. Hoe hij het ook wend of keert, hij weet nu dat hij er niet onderuit kan komen om mij te blijven betalen tot ik beter ben. Hij heeft tegen mijn moeder gezegd dat hij nogal overhaast heeft gereageerd.. Nagelbijten / Gniffelen

Ik ga dinsdag met mijn moeder die kant op. Ik ben benieuwd wat hij te zeggen heeft Tong uitsteken

Ohh ja, en donderdag zou mijn salaris met spoed overgeboekt zijn, dat zal ik maandag wel binnen hebben Haha!



En... Heb je je geld? Sterkte morgen! Waarschijnlijk draait je baas nog bij ook, als hij nu al toegeeft overhaast gereageerd te hebben.

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 17:10

Ik heb mijn geld nog niet Boos! Ik mep hem er morgen mee om zijn oren.. Spoedoverschrijving me reet!! Boos!:(

Terug wil ik hoe dan ook niet meer.. Ben vandaag al bij een uitzendbureau geweest Haha! Ben al druk bezig om ander werk te vinden

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 17:09

Mijn ontslag is ongedaan gemaakt en mijn geld heb ik al een voorschot van gehad.. Rest komt volgende week.. Ik heb hem gezegd dat ik niet blij ben met de gang van zaken en hij heeft zijn excuus aangeboden.. Lachen

Heb het allemaal zwart op wit, hopelijk is hij nu een stuk netter..

Verder hoopte hij dat ik toch terug wilde komen.. Daar ga ik heeeel goed over nadenken..

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 00:30

Gelukkig maar dat het ongedaan is gemaakt en nu maar hopen dat je hele salaris snel op de bank staat! Ik zou er ook maar even heeeeeel goed over nadenken Knipoog