Vreselijke vakantie!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 22:20

Ja Daan daar heb je gelijk in Knipoog Maar het is toch niet leuk om al die mug olifant verhalen te horen.... maar ach ze hebben blijkbaar niets beters te doen Haha! Dachten ze dan dat ik ook niet terug zou komen Verward wie heeft dat nou weer verzonnen... dat terwijl ik degene was die het hardst brulde dat ik terug wou!

Ja gelukkig dat jullie mij zondag zo goed hebben opgevangen daar ben ik jullie nog steeds dankbaar voor.. ik zat echt met mijn handen in mijn haar en kon zelfs het huisje niet in want Chantal had de sleutel in haar zak en mijn autosleutel lag in het huisje Scheve mond Was blij dat Peet met me meeging naar het ziekenhuis en schrok me rot toen ik Chantal zag Verdrietig Gelukkig dat het 'slechts' een gebroken enkel was en de rest nog heel.

Ja met Omar ging het gelukkig weer goed toen we terugkwamen op stal.. hij was erg blij dat hij weer thuis was en zijn been viel reuze mee alleen zijn hoofd heeft flink wat wonden maar daar heb ik klei opgedaan en hij ziet er nu erg komisch uit Haha!

Volgend jaar vakantie naar Malta Tal, lijkt me veiliger *LOL* Volgens mij rustte er een vloek op onze vakantie ofzo Verward

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 08:36

Sjemig, wat een verhaal.
Ik denk dat je jezelf niets hoeft te verwijten, je kunt tenslotte niet alles voorzien.
Zelf zou ik ook gerust een kaart uitvouwen, in de waan dat m'n paard daar wel tegen zou kunnen Knipoog
Heel veel beterschap en hopelijk ben je snel bekomen van de schrik Ach gut

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 11:03

Joh meis, wat een beroerde zooi allemaal Ach gut

En die baas?Ergens nog ee wilgenboom in de buurt? }>

Sterkte!!

danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 12:16

AnneOmie schreef:
Ja Daan daar heb je gelijk in Knipoog Maar het is toch niet leuk om al die mug olifant verhalen te horen.... maar ach ze hebben blijkbaar niets beters te doen Haha! Dachten ze dan dat ik ook niet terug zou komen Verward wie heeft dat nou weer verzonnen... dat terwijl ik degene was die het hardst brulde dat ik terug wou!

Ja gelukkig dat jullie mij zondag zo goed hebben opgevangen daar ben ik jullie nog steeds dankbaar voor.. ik zat echt met mijn handen in mijn haar en kon zelfs het huisje niet in want Chantal had de sleutel in haar zak en mijn autosleutel lag in het huisje Scheve mond Was blij dat Peet met me meeging naar het ziekenhuis en schrok me rot toen ik Chantal zag Verdrietig Gelukkig dat het 'slechts' een gebroken enkel was en de rest nog heel.



ja, maarja.. kijk is wat erover mij in de ronte gaat..
dat maken ze ook steeds erger.. ze moeten toch wat te doen hebben he!
maar ik boei me er niet meer om, laat die mensen maar banketstaaf, ik bepaal zelf met wie ik bevriend ben of ze nou 5 of 10 jaar ouder zijn.

en jo zei toch dat ze had gehoord dat jij niet meer terug zou komen, waar jij bij zat hoor muts Haha!

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 16:58

Ach arme Tallie Verdrietig
vind het echt heel sneu voor je
Beterschap !

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 17:00

Dealer schreef:
Tallie begrijp me niet verkeerd, ik vind het heel rot voor je wat er gebeurd is hoor. Echt een traumatische ervaring.
Maar die baas kan ik ook wel begrijpen.

Je werkt nog maar net voor hem, hebt nog niets opgebracht en gelijk ben je weer maanden uit beeld omdat je willens en wetens een heel risicovolle sport beoefent.
Ondertussen moet hij je wel al die tijd doorbetalen en daarbij een ander aannemen op jouw plek.
Dat kost hem heel veel geld in een situatie waar hij ook niet om gevraagd heeft en daar is 'ie niet blij mee. Logisch.
Zijn reactie laat ik verder in het midden; dat moeten jullie via het CWI maar uitvechten.
Maar nogmaals, enig begrip voor zijn houding heb ik wel.


Ik snap het ook Knipoog En ik begrijp ook best dat hij meteen baalt..

Maar je kan het ook op een nette manier doen.. En dat deed hij dus niet.. Hij gooit mij er voor het gemak maar uit, heeft geen seconde gevraagd hoe het met me is, boeit hem totaal niet. En ik heb hem aangeboden om van huis uit te werken, met mijn hoofd is niets mis en het enige wat ik overdag doe is bellen.. Daar hoef je niet voor te lopen Knipoog Dus ik heb er wel degelijk een compomis voorgesteld..

Het enige wat ik kreeg was een brief met daarin de mededeling dat ik per direct ontsalgen was, geen belletje ( terwijl ik wel bleef bellen maar aan het lijntje gehouden werd ) en geen enkel teken van leven behalve de brief.. Daar zakt mijn broek van af. Zeker als je bedenkt dat ik er een andere baan ( waar ze overigens minder moeilijk hadden gedaan ) ervoor heb opgezegd omdat ze mij perse wilden hebben Knipoog

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 18:31

Oh meis.. damn wat KLOTE voor je zeg...
Echt k vind t zo Boos!.... na goed ik stuur je even een pbtje terug..

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 20:37

Jeetje wat een verhaal!! Heel veel sterkte!!

Ik vind trouwens niet dat het je eigen schuld is. Het is gewoon toeval geweest dat hij daar zo heftig op reageerde. Natuurlijk is het per paard verschillend maar ik lees op de rug van Maddox echt heel uitgebreid een kaart plus boekje met in mijn andere hand een Spa Blauw hoor Lachen

Kan jij toch echt niks aan doen, wel super vervelend voor je, het is juist zo leuk om met je paard weg te zijn!

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 21:08

INderdaad een helse vakantie en dan ook nog dat gezeur met je werkgever erbij.

Sterkte meid!

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 21:08

INderdaad een helse vakantie en dan ook nog dat gezeur met je werkgever erbij.

Sterkte meid!

Kim1980
Berichten: 71
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: oud-beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 21:41

Tallie!!! Ik vind het echt zo zwaaaaaaar klote voor jou en winnie (oke voor jou iets meer!) Ik ben in ieder geval heel blij dat je niks ernstigs mankeerd, het had natuurlijk veel erger kunnen zijn en er had wel iets met Winnie kunnen gebeuren toen ie in zn dolle bui aan het rennen was. Denk dat die knul een engeltje op z'n schouder heeft Schijnheilig
Ik moet ook ff zeggen dat ik heel blij ben dat we elkaar weer tegen het lijf zijn gelopen en dat we het weer zo goed kunnen vinden met elkaar. En dat ik het ook zo goed met je Winnie kan vinden Voorlopig zal die knul heel goed zn best moeten doen onder mijn reet, zodat ie in topform is zodra jij er weer opkan!! En dat doe ik met heel veel liefde,want je hebt echt een superknol!! OK dan!
Dikke knuffel

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 21:55

Bloos! wat een drama's achter elkaar zeg! dan ben je eigenlijk nu wel weer aan vakantie toe!
even nog een tip voor de voorste balk van de trailer, als die weer wordt gemaakt, laat er dan een panieksluiting op zetten, dan kan je hem van buitenaf lostrekken(heb ik met Q al aardig wat keren gebruikt, en ben er echt blij mee dat ik die buis zo los kan maken, zodat Q dan weer met 4 bene op de grond staat!!)

maar hoe is het nu met je enkel?hoop dat je snel helemaal beter bent, en die nieuwe baas van je is zo maar een eikel zeg!!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 22:58

Renske20 schreef:
:oo wat een drama's achter elkaar zeg! dan ben je eigenlijk nu wel weer aan vakantie toe!
even nog een tip voor de voorste balk van de trailer, als die weer wordt gemaakt, laat er dan een panieksluiting op zetten, dan kan je hem van buitenaf lostrekken(heb ik met Q al aardig wat keren gebruikt, en ben er echt blij mee dat ik die buis zo los kan maken, zodat Q dan weer met 4 bene op de grond staat!!)

maar hoe is het nu met je enkel?hoop dat je snel helemaal beter bent, en die nieuwe baas van je is zo maar een eikel zeg!!


Het is mijn trailer niet Renske Heb mijn verzekering vandaag gebeld en die handeld het verder af. Zet mijn paard ook nooit meer in een trailer met zo'n voorstang die zo laag is en er niet uit kan.

Gelukkig gaat het met Omar heel erg goed. Heb hem vandaag gelongeerd en dat ging heel goed. Moet van de fysio een week longeren voor ik weer ga rijden, hij stond namelijk al onder behandeling en het ging net zo goed met hem voor het ongeluk.

Ja lekkere vakantie hebben we gehad... echt de wet van Murphy Scheve mond

Dealer

Berichten: 735
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 23:13

Tallie1979 schreef:
Ik snap het ook Knipoog En ik begrijp ook best dat hij meteen baalt..

Maar je kan het ook op een nette manier doen.. En dat deed hij dus niet.. Hij gooit mij er voor het gemak maar uit, heeft geen seconde gevraagd hoe het met me is, boeit hem totaal niet. En ik heb hem aangeboden om van huis uit te werken, met mijn hoofd is niets mis en het enige wat ik overdag doe is bellen.. Daar hoef je niet voor te lopen Knipoog Dus ik heb er wel degelijk een compomis voorgesteld..

Het enige wat ik kreeg was een brief met daarin de mededeling dat ik per direct ontsalgen was, geen belletje ( terwijl ik wel bleef bellen maar aan het lijntje gehouden werd ) en geen enkel teken van leven behalve de brief.. Daar zakt mijn broek van af. Zeker als je bedenkt dat ik er een andere baan ( waar ze overigens minder moeilijk hadden gedaan ) ervoor heb opgezegd omdat ze mij perse wilden hebben Knipoog


Ja dat verandert de zaak. Je hebt dus zelf al werkbare opties voorgesteld en door de aard van je werk kan je ook goed van huis uit werken.
Dan is 'ie idd niet slim en zeker niet netjes bezig.
Extra rot voor je want zo'n hele procedure gaat toch niet in je koude kleren zitten en komt nog eens bovenop de ellende van je ongeluk.

Veel sterkte en succes ermee.

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 09:01

Jee wat een kl*te vakantie is dat geweest zeg!! Heel erg veel sterkte!!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 09:08

Inderdaad! Hoeveel pech kan je hebben............ Zie het maar als een harde, pijnlijke leerschool....... Maar daar kom je wel overheen!

Heel veel sterkte hoor!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 09:22

Jezus dat hebben jullie weer hoor, wat een pech zeg.
Mareeehhhh niks gene preek, kun jij toch niet weten dattie zo heftig reageert op een stukje papier, gevolgen zijn alleen wat minder helaas.
Baas is ook een fijne vent zeg, idd werk van maken want dit mag/kan helemaal niet (tenzij hij je niet heeft ziekgemeld, kan natuurlijk ook nog, zo slim zallie wel zijn).
Beterschapjes en sterkte!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 09:32

Djiez wat een verhaal, zo'n vakantie vergeet je je leven lang niet meer...

Heel veel sterkte met je enkel, jammer dat het allemaal zo'n vervelend staartje heeft gekregen met je werk, moet je je daar ook nog eens druk over gaan maken (hopelijk neemt het CWI je veel werk uit handen). Maar voor je het weet is het 5 oktober en dan ben je iig weer van je gips verlost! Lachen

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 09:37

Tallie1979 schreef:
Nee, maar ik wil gewoon betaald worden totdat ik wel weer ander werk heb.. Is die zot ofzo?? Boos! Ik kan toch niet werken of erbnaar zoeken zo?? Tegen de tijd dat ik weer kan autorijden is het half/eind oktober.. Al die tijd zonder poen lijkt me niet handig


Ik vind dat je dit wel lekker makkelijk opneemt eerlijk gezegd. Ik heb vorig jaar mijn elleboog gebroken tijdens een endurance wedstrijd, echter na 2 weken was ik alweer aan de slag (en dat terwijl ik tikteefje ben op de afdeling), ik werd door een collega thuis opgehaald en thuisgebracht (of als hij vrij was ging ik met de bus) en tikte de orders en facturen met 1 hand, aangezien de andere compleet in het gips zat en daar dus niks mee kon.
Kon dus ook niet auto rijden maar er bestaat ook nog zoiets als collega's en openbaar vervoer, en als je zittend werk doet en alleen maar telefoneert lijkt me het toch niet zo'n ramp om weer snel aan het werk te gaan/kunnen.
En wat het zoeken naar werk betreft, er bestaat ook nog zoiets als kranten en internet, en openbaar vervoer dus ook dat is geen excuus vind ik.

Let wel, keur de aktie van je baas niet goed, maar vind dat je je er nu wel erg makkelijk vanaf maakt, door te roepen dat je niks kunt. Kom op, hupla even de vacaturesites afspeuren en gaan met die gipsen babaan....
Waar een wil is is een weg zeg ik altijd maar!!!!!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 09:49

Ik zou me maar niet schuldig voelen over dat 'ie schrok van die kaart... als een paard er zin in heeft kan 'ie nog van een mier op het pad schrikken. De andere 99 keer had 'ie misschien alleen een huppeltje gemaakt en nu ging 'ie er vandoor.

(zegt die persoon die regelmatig over de hei galloppeerd met teugels lang en opengevouwen kaart..)

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 10:14

Jeetje, zit je wel allemaal tegen....in je vakantie nogwel!
Sterkte en beterschap!

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 15:11

Vippie schreef:
Ik vind dat je dit wel lekker makkelijk opneemt eerlijk gezegd. Ik heb vorig jaar mijn elleboog gebroken tijdens een endurance wedstrijd, echter na 2 weken was ik alweer aan de slag (en dat terwijl ik tikteefje ben op de afdeling), ik werd door een collega thuis opgehaald en thuisgebracht (of als hij vrij was ging ik met de bus) en tikte de orders en facturen met 1 hand, aangezien de andere compleet in het gips zat en daar dus niks mee kon.
Kon dus ook niet auto rijden maar er bestaat ook nog zoiets als collega's en openbaar vervoer, en als je zittend werk doet en alleen maar telefoneert lijkt me het toch niet zo'n ramp om weer snel aan het werk te gaan/kunnen.
En wat het zoeken naar werk betreft, er bestaat ook nog zoiets als kranten en internet, en openbaar vervoer dus ook dat is geen excuus vind ik.

Let wel, keur de aktie van je baas niet goed, maar vind dat je je er nu wel erg makkelijk vanaf maakt, door te roepen dat je niks kunt. Kom op, hupla even de vacaturesites afspeuren en gaan met die gipsen babaan....
Waar een wil is is een weg zeg ik altijd maar!!!!!


Ik kan niet lopen, werk 75 km bij huis vandaan, ben minimaal 2 uur onderweg met het openbaar vervoer en een collega woont hier dus ook niet in de buurt.. De eerste in de buurt is Vlaardingen, daar kan ik dus ook bijna niet komen..

Ik vraag me af hoe jij je dat had in gedacht? Tong uitsteken

Daarnaast heb ik aangeboden dat ik vanuit thuis ging werken omdat ik 8 uur per dag op zoek ben naar prospects via de telefoon.. Ook daar maakt hij geen gebruik van.

En welk bedrijf neemt mij nu aan terwijl ik pas begin/half oktober pas beschikbaar ben en met een gipspoot op sollicitatie kom?? Ik ben overigens wel druk aan het rondkijken hoor Knipoog Vrijdag eerst maar ff naar het CWI Knipoog

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-04 17:25

Ohh nog ff een opmerking: Mijn salaris is dus ook nog niet binnen.. Ze zijn me gewoon enorm aan het zieken!!!

Het had allang binnen moeten zijn. Ik wacht tot morgen en dan ga ik ff kijken of het er wel op staat of niet, zo nee dan moet ik even kijken of ik ergens hulp kan krijgen om hem tot betalen te sommeren.. Dit is toch van de zotten??

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 18:30

Tallie1979"]
Ik vraag me af hoe jij je dat had in gedacht? Tong uitsteken
[/quote]

Krukken en eerder van huis gaan Haha!

[quote="Tallie1979"]
Daarnaast heb ik aangeboden dat ik vanuit thuis ging werken omdat ik 8 uur per dag op zoek ben naar prospects via de telefoon.. Ook daar maakt hij geen gebruik van.
[/quote]

Dat is misschien ivm evt concurentie, hij kan dan natuurlijk niet controleren wie je belt en wat je zegt, op de werkvloer is toch ff wat meer controle. Althans zo zien ze het bij ons, dus misschien werpt dit een iets ander licht op de zaak?

[quote="Tallie1979 schreef:
En welk bedrijf neemt mij nu aan terwijl ik pas begin/half oktober pas beschikbaar ben en met een gipspoot op sollicitatie kom?? Ik ben overigens wel druk aan het rondkijken hoor Knipoog Vrijdag eerst maar ff naar het CWI Knipoog


Dat je nu in het gips loopt wil toch niet zeggen dat ze je niet aannemen? Niet geschoten is altijd mis zeg ik dan maar, er zijn ook werkgevers die wel begrip hebben hoor, geloof me.

Succes met de banenjacht!

prompter

Berichten: 11104
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 21:00

Jeminee, wát een ellende voor jullie! Kaart openvouwen heb ik met mijn stomme kop ook wel eens gedaan midden in het bos, ik had kunnen weten dat mijn hypernerveuze dravermerrie dat niet zo erg zou waarderen...

Die ging er ook gelijk vandoor, recht op de bomen af Nagelbijten / Gniffelen, maar die had ik na 50 meter al weer stil staan (met die rotkaart nog in mijn handen Haha!).

Ik wens je heel veel sterkte voor de komende periode, zowel met je enkel als met je onterechte ontslag!