stond vandaag te turen...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

orri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-01 21:49

De paarden stonden ergens naar te kijken op de wei.... ik kijk eens die richting op, zie 2 haflingers dollen in de verte, een donkere en een licht gekleurde.... kreeg zo'n 'My little ponies' hebben plezier idee *LOL* echt lachen.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 22:39

Leuk he,spelende paarden. Ook zo leuk om te zien hoe onbekende paarden elkaar benaderen. Gewoon altijd leuk om paarden op de wei te bestuderen. Geliefde bezigheid bij de NVVR, zeker als het mooi weer is en er sterke drank in de buurt is *LOL* *LOL*

orri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-01 22:46

Ik ga vaak bij mijn paard in de bak zitten, als hij los staat en ik zeker weet droog te blijven *LOL*
(we spelen weleens, 'wie is het eerst bij de bak uitgang' *LOL* )
In de zomer is het 1 van mijn favoriet bezigheden om naast de weide te zitten en gewoon te kijken en te genieten van een luchtig briesje en een warme zon Lachen

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 23:03

Ha ben ik niet de enige gek dus!
Er is toch niet iets heerlijkers als van je paard genieten, terwijl zij ook weer geniet van een plukje gras. Of lekker ligt te rollen. Of staat te dromen in het zonnetje!

In de zomer zie je mij ook vaak tegen het hek leunen met een tevreden blik. In de winter zie je mij vaak in de stal. Gewoon, zitten op een omgekeerde emmer en kijken.... Wat ze doen, hoe ze met elkaar omgaan, hoe de geit Isolda staat te treiteren.... Haha!
Dromen Dromen