Tussen 2 giga buienwolken door gereden vandaag.
Aangezien mijn paardje net een week rust heeft gehad na een behandeling door een osteopate...
(zelfde als bij Jura en Sjuimpje), en vorige week zaterdag geschoren is, zijn we net weer bezig met opbouwen.
Vandaag zou ik eigenlijk longeren (planning
)maar aangezien het zonnetje scheen en iemand anders op hetzelfde tijdstip ook de bak wilde gebruiken, besloot ik te rijden.
Hij was gisteren erg kijkerig in de bak achterin en had erg moeilijk lopen doen.
Vandaag liep hij veel meer ontspannen en was wel kijkerig maar niet zo wegspringerig.
En hij zag er ook nog eens heel mooi uit in het roze

. Ik gun het je wel hoor, maar ik moet steeds s avonds rijden (overdag centjes verdienen om die lieverdjes te kunnen betalen). In het donker en de kou en de buitjes
. In het donker rijden (wel met licht aan natuurlijk) geeft altijd een extra dimensie. Vooral als de eenden in de sloten rond de bak met zijn allen tegelijk uit het water opvliegen en luid kwakend een veilig heenkomen zoeken. Dan zit ik ergens tussen Max zijn oren. Of als Max in enen de schaduw ziet van de katten die tikkertje doen op het hek van de bak..... of als hij in enen de hond als een schicht in het half donker langs ziet rennen.. Kortom ik verlang weer naar het voorjaar, ik denk dat ik maar winterslaap ga houden