Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) en kreeg ik snel een andere haflinger in mijn hand geduwd om mee te nemen. En ik weet nog precies dat ik dacht "Jezus, wat ben jij lelijk. Nou ja, we gaan er een leuke week van maken en ik denk dat we het wel met elkaar kunnen vinden." Nou, niet dus... Die pony was zo ontzettend zuur tegen me, beet me, had absoluut geen rem en was gewoon niet te sturen. Aan het einde van de dag (na 6 uur rijden met 1 pauze!!!) had ik eindelijk door dat ik constatn moest zagen en spelen om enige controle op het tempo te hebben. En als ik ergens een gruwelijke hekel aan heb is dat het wel... Die pony mocht dus terug en vervolgens hoorde ik dat ze het zo vreemd vonden dat ik niet met haar overweg kon (of zij met mij?) omdat het de lieveling van alle beginnertjes was en nooit en stap verkeerd zette.
) imitatie van De Wilde Hengst, maar hij was rottig omdat dat in zijn karakter zat en niet omdat hij MIJ onaardig vond. en nu klikt het tussen ons dus heel aardig. Bovendien is hij nu ook supermooi geworden maar dat komt misschien ook wel doordat ik altijd met een roze bril naar hem kijk

Die worden ook minder aantrekkelijk al ze de zestig zijn gepasseerd, maar daarom niet minder leuk. 
.