, ben dus ook heel erg blij.3 jaar geleden kocht ik Mountain Horse High Rider laarzen hier bij de plaatselijke ruitersportzaak. Na een jaar van deze laarzen genoten te hebben begaf de rits het, een gevoelig punt bij dit soort laarzen. We zijn toen terug gegaan naar de ruitersportzaak en deze hebben ze opgestuurd naar de fabriek. Na 2 dagen kreeg ik een telefoontje dat ze besloten hadden mij een geheel nieuw paar te geven. Hardstikke goede service natuurlijk en heb met plezier weer verder gereden.
Weer 1,5 jaar later ging de rits van dit nieuwe paar weer stuk. Natuurlijk weer terug gegaan naar de ruitersportzaak en deze hebben ze weer opgestuurd naar de fabriek. Helaas heeft dit heel erg lang geduurt en heb ik zelfs strafpunten gehad op wedstrijd omdat ik maar met chaps moest rijden
. Ik heb ze wel weer netjes gemaakt terug gehad uiteindelijk, maar ik had deze keer weer gemengde gevoelens.Een half jaar later liet de stiknaad van de gemaakte laars los, deze ging rafelen. Daar was ik natuurlijk niet blij mee en heb de gok genomen door de importeur te mailen. Hier kreeg ik een emailtje van terug dat ze er niks mee konden want ze konden ze zo niet beoordelen. Weer langsgegaan bij de ruitersportzaak en mijn laarzen weer ingeleverd om opgestuurd te worden. Na 2 weken ging ik langs om te vragen hoelang het nog ging duren, waarschijnlijk nog 3 weken want de fabriek was een week dichtgeweest
. Lekker balen natuurlijk maar niks aan te doen, ik mag van geluk spreken dat mijn laarzen die al eeuwen over de garantie heen zijn toch steeds weer netjes gemaakt worden.Nu krijg ik net dit emailtje, en ik kan wel een gat in de lucht springen;
Beste Ilse,
Wij hebben de laarzen ontvangen en ze bekeken.
Wij hebben geconstateerd dat het inderdaad te snel en te vaak is voorgekomen dat de ritsen kapot zijn gegaan.
Wij vonden de laarzen er verder goed onderhouden uitzien.
Omdat u al veel pech gehad heeft met de laarzen, willen wij u graag een nieuw paar aanbieden, maar dan van het nieuwe model.
Dit model ziet er precies zo uit als de Highriders die u heeft gehad, maar er zit een vernieuwde rits in die veel steviger is.
Deze laarzen worden opgestuurd naar het uw ruitersportzaak.
Wij hopen dat u van deze laarzen veel rijplezier zal hebben.
Met vriendelijke groet
Dat wordt mijn 3e paar laarzen in 3 jaar, terwijl ik maar een paar betaald heb, en ik in principe geen eens gerantie meer had
.Ik heb gewoon een engeltje boven mijn hoofd die dit toch steeds maar weer constant voor mij regeld, en ik ben nu zeeeeer te spreken over Mountian Horse