Gister naar de shetlandkeuring te wormerveer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Erika3

Berichten: 363
Geregistreerd: 06-02-04
Woonplaats: De Goorn

Gister naar de shetlandkeuring te wormerveer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 19:13

Gisteren was ik met mijn shet en veulen (pride en vienna) naar de shetlandkeuring en had ook nog twee andere shetjes mee die ik "verzorg" (natasja en vanessa). We moesten al vroeg weg want ik moest daar al om negen uur zijn ivm de veulens.

Daar aangekomen even gewacht op Danielle (dagami) die me gelukkig op het laatste moment nog kon komen helpen. Eigenlijk had ze namelijk een rit door het bos maar die ging op het laatste moment niet door.
Bedankt voor de hulp Daan! OK dan!

Eerst moest ik met mijn eigen veulen Vienna lopen. Helaas haalde ze geen premie en werd ze eenna laatste geplaatst. Daarna met Vanessa, het andere veulen. Die liep in haar rubriek met nog drie pony's achter haar (en nog een stuk of 5 ervoor Knipoog) Ook geen premie.

Daarna moest ik met Pride. Het valt me op dat vosjes vaak ver achteraan geplaatst worden dus ik verwachtte er al niet teveel van aangezien ik allemaal tegen zwarte pony's liep. Toen we dus stonden te wachten om op volgorde te lopen verwachtte ik al dat ik helemaal achteraan zou lopen maar in eens werd mijn nummer genoemd terwijl er nog twee zwarte pony's ook stonden. Ik al helemaal blij
en wat bleek? Ik mocht nóg twee plaatsen naar voren Haha! Toen liep ik als vierde!! De eerste drie kregen een eerste premie en Pride eindigde dus met 2A premie. Waar ik hartstikke trots op ben OK dan!

Daarna moest ik nog met Natasja.
Het veulen had mijn vader aan de kant vast maar Natasja was helemaal hyper. Bij pride ging het wel maar bij natasja duidelijk niet. De jury kwam naar me toe dat ik het veulen maar los in de ring erbij moest doen dus dat hebben we toen maar gedaan Bloos
Toen werden de nummers in volgorde opgenoemd en.....ik liep als tweede!!
Natasja heeft een 1B premie gekregen.

Ik ben dus hartstikke trots op de paardjes. Ze hebben zich ook allemaal keurig gedragen, zelfs de veulens hebben zich boven verwachting goed gedragen. Lovers

Volgend jaar gaan we dus weer en dan neem ik misschien wel nog meer pony's mee Knipoog (als mijn vader dan twee keer wil rijden met de trailer Schijnheilig )