ik had net concour 1ste keer L springen... ik had er eg onwijs veel zin in... queen sprong met los springen onwijs fijn... parcours verkent.... geen gevaarlijke hindernissen alleen hindernis 5 triple... goed been bijhouden dus... en de balken waren rood met witte stipels.... dus een kijkerige hindernis... nou weer ff een oxer gesprongen en toen het parcours in.... hindernis 1 ging net queen was niet himmel wakker goed wakker gemaakt met een tikje met de zweep hindernis 2 super hindernis 3 a+b goed hindernis 4 goed toen kwam hindernis 5 ik extra been geven spelen van voor dat ze op ging letten nou ze stopte oke opnieuw aangereden (eerst paar knallen met de zweep) nog meer been knal met de zweep en ze wou afzetten dus ik alvast naar voren gaan zitten besluit ze op het laatste moment het toch maar niet te doen maar ja ik zat al naar voren dus boem lag ik op de grond ben ik met mijn rug op de middelste balk gevallen vet pijn in mijn rug.... ik had queen nog vast dus een goede tik gegeven erop gestapt en toen weer een knal en naar hindernis 4 gereden en die nog ff gesprongen.... queen heeft er een handje van om te stoppen was de laatste tijd stukken minder en nou dus weer een stop.....
nouja ondanks ikeraf ben gevallen toch nog 5 hindernissen lekker gesprongen.... weet nou dat ze het L nivo iig geval aankan...