Moeilijk moeilijk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardjuh

Berichten: 3987
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Vasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:32

heeft ie geen last van de tanden, dat hoor je ook best vaak?
succes met oplossen

Sarai
Berichten: 4
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: Vinkeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:43

Heb dit ook meegemaakt maar als je verder wilt met je paardje moet je iemand er bij hebben die heel rustig is en je paardje ook vertrouwen geeft. Want niet alleen jij bent bang maar ook je paardje.
Gewoon weer opnieuw beginnen met hangen en er weer af en zo opbouwen en niet alleen. En belonen.
Wens je heel veel succes en je vriendin????????Als ze is, wat voor het woord vriendin staat, zal ze je helpen en niet op haar eigen houtje jouw paard dingen leren en jou zo de loef afsteken.
Kijk dan maar eerst uit naar een "echte vriendin".

Succes!!

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 19:18

Heel erg bedankt iedereen! Sarai je hebt helemaal gelijk Haha!.
Maar voordat jullie denken dat mijn vriendin een regelrechte bitch is....dat is ze dus niet hoor Haha!. Het is echt een lief meisje! En ze heeft ontzettend veel voor je over....haar enige nadeel is dat ze zich graag bemoeit met dingen, maar verder is ze echt heel lief hoor!

Maar goed...met de hulp van Lara en Gillian komt de oplossing van mijn probleem wel een stuk dichterbij Haha!

juthi
Berichten: 2079
Geregistreerd: 21-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 11:57

He Anna,

Ik vond het echt gezellig afgelopen zaterdag!! *LOL*
Ben wel blij dat ik er niet afgevlogen ben Haha!
Lucas is echt een super paardje!
We spreken snel weer af!!

Liefs Amber

belinnie
Berichten: 839
Geregistreerd: 06-03-04
Woonplaats: Odijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 12:25

Oei dat is erg lastig.Ik ken het trouwens ook dat angst hebben,en het is heel moeilijk om dat om te buigen naar vertrouwen.Geef het in ieder geval tijd,niet te snel willen,en hopelijk lukt met met hulp van een paar vriendinnen om jou en je paard weer alle vertrouwen te geven.Begin bij de basis,en bouw dat langzaam uit naar op de rug hangen en zitten enzovoorts.Niet bang zijn om een fout te maken,niemand is perfect he Knipoog
Ik ga duimen dat je er over een paar maanden weer zelf op kan rijden zonder angst over en weer,veel succes!

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 17:20

Ja even een update dus:

Ik heb iemand gevonden die in mijn stad woont, heel enthousiast is, geen schrik heeft en bovendien Lucas ook leuk vindt Haha!:amberp. Ze is afgelopen zaterdag meegeweest en heeft erop gezeten! Ging hartstikke goed en ik ben ontzettend blij met haar!

Amber: ik vond het ook super gezellig en ik ben ontzettend blij dat je me wil helpen! Ik vind ook dat je goed kan blijven zitte Cool Scheve mond
ik zie je zeker snel weer! nog succes op je stage!

Liefs, Anna.

*edit: Belinnie harstikke bedankt!! Nu Amber me helpt (of ja zij gaat hem inrijden, dus ik doe eigenlijk niks haha) heb ik er weer alle vertrouwen in!

Manou

Berichten: 3376
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 22:04

Mooi dat je er weer vertrouwen in hebt en als je er zelf weer op wilt, zou ik het aan het einde van een training/les doen dat hij een beetje moe is en dan warschijnlijk wel minder zin heeft om rare dingen te doen. Ik weet hoe vervelend het is als je bang voor je paard bent, dus sterkte dan, want dat zal dan een spannend moment worden.

suusje26

Berichten: 2428
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 17:38

doe ee cursus freestyle ofzoiets.. werkt heel goed krijgje meteen een band van.. en wat andere ook al zeiden.. gwoon rustig opbouwen.. enn w8ten tot hij er weer klaar voor is.. veel suc6..

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-04 00:17

Dank jullie wel!
Manou goeie tip! Alleen is Lucas er zo een die gewoon doorgaat...hoe moe hij ook is haha! Maar het komt allemaal goed! Als ik zie dat hij bij Amber braaf is durf ik zelf ook wel weer!

Bedankt suusje26. Freestyle heb ik wel al een beetje met hem gedaan, maar ik heb er niet echt verstand van..dus eerst maar een deskundige erbij halen voordat ik Lucas dadelijk verpest haha!