aaaah zielige haan!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-01 22:59

aaaah, echt zielig, ik ging lekker rijde gister. Bij de bak staan allemaal kippen en hanen en kalkoeken en twee hanen deded een spelletje: wie is het sterkst??
Nou ja er is natuurlijk maar 1 winnaar, dus die andere haan werd helemaal ingemaakt!! Helemala ze koppie in de struiken gestopt.. En toen de haan klaar was, kwamen de kalkoenen nog ff bewijzen datz e sterker waren!! Echt sneu... Huilen Huilen Die haan had allemaal bloed op ze hoofd... Natuur! Die zal ikw el nooit begrijpen!!

en ik blij: eindelijk (na een maand) weer es les.. Ipv op woensdag avond, maar es op zondag omdat het steeds niet door kon gaan vanwege het weer...
Dus elke woensdag avond zit ik te wachten op het vervelende telefoontje dat de les niet door gaat..
maar ja, nu ging ie wel door!! Op zondag!!
Krijg ik een telefoontje (nou ja me zusje eigelijk, ik was aan het werk...) nou uh sorry maar de les kan weer niet door gaan... Huilen
echt balen!!! En wel beetje raar Verward . De les wordt steeds afgezegd vanwege het slechte weer, maaruh: tis tog ook herfst? Dat zou betekenen dat ik de hele herfst en winter geen les heb!!! Verward
nou ja maar hopen dattie woensdag wel door gaat!!!

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 12:21

ja ik hoop het ook
en van die haan: t is zielig ja maar zo is de natuur en dat moeten wij accepteren! mensen denken al veel te veel na! (niet banketstaaflig bedoeld hoor Knipoog)