vriend 1e x gegalopeerd!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lautjuh85

Berichten: 2182
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 18:13

Haha das echt cool!
Mijn vriend gaat ook altijd mee naar de paardjes..
Is er ook helemaal niet bang voor, maar of hij ooit het lef heeft om erop te stappen???
Vind jou vriend wel echt lef hebben hoor OK dan!

pluimpje

Berichten: 698
Geregistreerd: 26-07-04
Woonplaats: Tussen de grassprietjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 00:53

mijn vriend was eerst superbang maar toen ik hem een keer op Marga heb gezet was ie van zijn angst af, hij loopt en borstelt stybren nu en binnenkort gaat hij er ook op

Moirsa

Berichten: 8440
Geregistreerd: 03-05-04
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 08:18

leuk zeg mijn vriendin houd een kleine beetje van paarden maar ze is bang voor ze, zelfs voor een shet. ze wou een x mee ( nou ja moest ze van mij) zij wou hem wel pakken als ik ex vast houden oke zij rennen rennen achter die pony aan hahah toen hat ze hem sprong hij weg zij viel echt net naast een hoop mest. toen ben ik maar gaan helpen. zo moeilijk de sammy niet hhah. keej toen had ze hem even gepoest. toen we gingen rijden ( ik heb namelijk geen zadel) had der tegels op de grond hangen ik kwam na haar toe en maakte der teugels op maat toen had ze ze op maand moest zt sammy in draf krijgen t ging niej ik stapte opeens achter hem. hij schoot er van door joh die oortjes van sam na voren. en rennen rennen door de bak ahah toen viel ze er af ( ze wou meteen na huis)hahah. Bloos was leuk om te zien Bloos

mickey1989

Berichten: 4773
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 09:19

haha wat leuk
had ik wel bij willen zijn.. jammer
dat je je fototoestel niet meehad Schijnheilig
Tong uitsteken