Zijn jullie wel is van je paard gevallen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 09:08

Ik val zo vaak van arzu af, dus degene die dnekend at arzu een lieve nietsnut is, nou hier het onbewijs!
Ik denkd at ik er serieus al zo`n 40X vanaf ben gevallen in anderhalf jaar Bloos

Candidat

Berichten: 791
Geregistreerd: 10-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 09:46

Ik val niet vaak van een paard, maar als ik dan al een keer val...dan wil het nog wel eens voorkomen dat er iets gebroken is Schijnheilig .
Ben ook al een keer met springen samen met het paard onderuit gegaan.

wendykermit
Berichten: 66
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: wijhe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 12:36

ik heb een keer met mijn oude pony in de sloot gelegen.. er stond een trekker op de hoek van de weg en dat was oppeens zo eng, de ze loopt achteruit en plond we gleden zo de schuine wand af... eerst wist ik niet zo goed wat er was gebeurd maar, oppeens kwam er een vrouw uit huis lopen en heeft mij uit de sloot getrokken, ondertussen stond er een buurman van mij 112 te bellen omdat mijn pony niet op eigen kracht uit het water kon komen...
de dierenarts was ook gearriveerd, en toen mocht ik bij die mevrouw onder de douche(het was tenslotte bijna winter..koud!!)
toen ik weer buiten kwam, was mijn pony door de sloot naar een minder stijl stuk gelopen, en de brandweer heeft haar met een slang achter de kont het water uit kunnen trekken(dat was een hele klus, want die pony was de merens beetje zwaar gewicht!!)
toen we weer op stal waren, heb ik haar even afgespoten en heerlijk met een warme deken op stal gezet! dat was mijn engste avontuur!!

voor de rets val ik de laatste tijd erg weing van mn paard... afkloppen!! hahah

shemar
Berichten: 1428
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 13:34

Ja hoor gisteren nog Haha!

Als het aan mij ligt de eerste en laatste keer, daar wordt ik toch te oud voor hoor van m'n paardje afvallen m'n arme ouwe botten. Ik ben helemaal bont en blauw.

Ben m'n fjordje aan het inrijden doe dat keurig met een krukje ernaast om haar rug mijn hele gewicht te besparen aan 1 kant. M'n dochter zou haar vast houden totdat ik goed zat, niet dus ze schrikt en gaat staan gillen paardje schrikt ook en ik zat er nog niet goed op hing dus een tijdje ernaast, zadel schuift omlaag, paardje bokken hup daar lag ik.....

Ben er meteen weer opgegaan en toen ging het perfect, na een paar rondjes liep ze keurig alle kanten op die ik wilde, kwam het toch nog goed.

Subalia
Berichten: 73
Geregistreerd: 16-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 13:54

Ik mijn paarje nu een half jaar, in de eerste 2/3 maanden was ik al 2 keer gevallen Haha!

kussy denise

Saltow

Berichten: 1117
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Ninove-City (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 14:40

Gevallen op me neusie.
Resultaat gebroken.
En iedereen noemde me hamster Bloos

Monday

Berichten: 1276
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: @ Home

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 14:51

De eerste en tot op heden *zoekt hout om af te kloppen* enige keer dat ik van mijn paard ben gevallen gingen we met zijn tweëen tegen de vlakte Scheve mond We hadden voor het eerst gesprongen en eigenlijk was ik al klaar. Ineens stond mijn vriend bij de bak en ik wilde nog even laten zien hoe goed het ging. Mijn paard struikelde net voor de sprong o.i.d. en daar gingen we... in slowmotion tegen de grond. Bloos De deuk in mijn ego was groter dan de pijn van de val Haha!

yrsa
Berichten: 87
Geregistreerd: 16-08-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 15:15

Heb een tijdje op jonge paardjes gereden, we maakten vooral buitenritten, en ze waren toen best al wat gewend... de merrie waar ik op reed was wel het heefthoofd van de stal, maar er was nog nooit iets gebeurd dus...
een keertje met een vriendin erbij lekker aan het draven in het bos en toen ineens rechtsomkeert in volle galop ervandoor. => ze had een shetje gezien en volgens haar klopte dat toch niet Extreme duivel
Nu is er altijd ingehamerd: hou nooit die teugels vast als een paard je eraf smijt en in volle galop vertrekt. Deed ik dus wel, het was niet mijn paard dus ik had bang dat het zelf naar huis zou willen lopen en dan moest het over een weg met auto's en dat wou ik niet laten gebeuren... maar omdat ik die dus vasthield kwam ik onder haar terecht en kreeg ik haar voorhoef recht op men borstkas, kdacht effe da ik er was geweest. Ziek Gelukkig is ze niet al te ver weggelopen en waren we met twee, zodat ze toch liever bij dat ander paard was dan alleen naar huis te gaan...
heeft men vriendin me op het ander paard geholpen en dan naar huis gestapt...kheb toch wel lang pijn gehad toen en theeft lang geduurd voor ik terug op dat ene paard ben gestapt...
maarja, fouten zijn er om van te leren en angsten om te overwinnen denk ik dan altijd maar...

anke2002

Berichten: 810
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Sneek city

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 15:27

Ik ben wel van manege pony's enzo , maar ik ben nog nooit van Apollo gevallen. Lachen (afkloppen Tong uitsteken )

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 15:44

Ja, en de laatste keer heb ik zelfs mijn pols gebroken. En dat terwijl ik nog niet eens zat!

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 16:38

ik ben er vorige week nog afgevallen.

ik was hem eigenlijk nog aan het los maken in stap het ging best goed. het was kwart over 8 's ochtens, ik rijd altijd bij mijn tante 10 min bij mijn huis vandaan. om half 9 gaan daar automatisch de sproeiers van de bak aan. ik was dus niets vermoedend aan het rijden het ging best goed, ik hield even halt............
en opeens lag ik daar in het zand had mijn paard nog vast maar dacht, ach ja laat maar gaan hij kan toch nergens heen, hij vluchte snel een eind van de sproeiers vandaan.
eigenlijk was het wel grappig hij had het veel eerder in de gaten als ik, en mijn oom en tante waren toevallig ook thuis en die stonden meteen beneden want die dachten van oh oliebol half 9..... de sproeiers,,,,,, aaaaaaah marloes ligt er af. maarja toen stond ik alweer, gelukkig was ik niet hard gevallen en kon ik meteen weer verder rijden en mijn paard gaf er gelukkig ook niets om.

het was eigenlijk wel grappig dus. heel onverwachts ook.....