wat een ramp

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Forestmeisje

Berichten: 711
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: Velp GLD

wat een ramp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 14:12

Ik heb eindelijk een shet gevonden waar k helemaal gek op ben.. Genaamd crazy een ruin van 115 cm.. goed bereden 4 jaar.. 250 euro.. K heb zown enorme intresse dus ik mailen, volgensmij wil dat meisje hem aan mij verkopen, maar nu kreeg k vanochtend een mail dat er vanavond iemand komt kijken naar crazy dieintresse in hem heeft, k hoop nu zo enorm dat hij NIET verkocht word.. en dat ik heb kan kopen, k ga binnenkort langs als crazy verkocht is voor fjoerie.. merrie van 3 107 cm.. goed bereden.. 300Eruo.. ik mag dan rijden op ze enz.. kijken of ze echt wat zijn voor me..

Hoop met me mee mensen dat hij niet verkocht word, en als ie niet verkocht word hij van mij word en ik me ouders zover krijg dat ik NU al me shetje mag..

romycarissa
Berichten: 30
Geregistreerd: 05-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:18

ooh ik hoop ook echt dat je crazy mag kopen, duim met je mee!

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:18

Als ik het goedbergrijp weet je dus nog niet of je al een shetje mag?
Moeten je ouders hier niet van weten?
Bestwel banketstaaf dan.. houd dat meisje straks die shet vast voor jou, terwijl je hem nog niet eens mag!

Sorry voor als ik het verkeerd begrijp

Moonlightje

Berichten: 7073
Geregistreerd: 09-07-04
Woonplaats: Oude-Tonge

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:30

hopen dat je het shetje krijgt!! (crazy)

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:35

newie schreef:
Als ik het goedbergrijp weet je dus nog niet of je al een shetje mag?
Moeten je ouders hier niet van weten?
Bestwel banketstaaflig dan.. houd dat meisje straks die shet vast voor jou, terwijl je hem nog niet eens mag!

Sorry voor als ik het verkeerd begrijp


Ja zo lees ik het dus ook...
Kun je niet beter eerst met je ouders overleggen hoe of wat, en dan pas tegen die eigenaresse zeggen dat je dat shetje wilt kopen?

Peachy
Berichten: 1997
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:36

Hmm je schrijft dat als crazy verkocht is dat je dan naar een merrie gaat kijken, maar hoe kan het ooit dat een merrie van 3 al goed bereden is?

Iig hoop ik voor je dat crazy nog niet verkocht is!

Forestmeisje

Berichten: 711
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: Velp GLD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 14:42

Tsja me ouders weten van crazy af, ze willen alleen goed nadenken enz.. ik koop crazy niet voor ik het zkr weet.. en als ze hem vast gaat houden voor mij vind ik het stom want als k wil dat iemand een shet voor mij vasthoud zou k dat erbij zeggen..

Tsja waarom een shet van 3 goed bereden is, geen idee.. ze zou alles wel snel opgevangen hebben enz..

K ga ook zo met me ma praten dat ik zaterdag ga kijken naar crazy of fjoerie en dat als crazy nog niet verkocht is ik hem persee wil.. en dan maar hopen.. we sall see..

Cybermerrie

Berichten: 30
Geregistreerd: 08-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 18:05

Ik hoop voor jou dat je Crazy krijgt!!!!!!!