Wandeling valt in het water!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Loekepetoeke

Berichten: 822
Geregistreerd: 09-07-04
Woonplaats: Tienen (België)

Wandeling valt in het water!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 21:12

Was ik vandaaaag even blij! Mijn verzorghafjes staan weer bij mij thuis op de wei (ik heb een weide achter m'n huis en daar staan ze in!). Ik natuurlijk in de wolken en ik besloot om 's avonds op buitenrit te gaan... Eerst 20 min. wandelen tot aan de manege en dan samen met de manege op buitenrit (omdat dit in groep is, alleen vind ik maar alleen en eenzaam). We zijn 10 min. onderweg: daar heb je het al! De eerste bliksem is algauw te zien Scheve mond ! Ik wou naar huis want mijn haf werd hysterisch van de donder en de bliksemslagen! Ik sloeg dan een binnenwegje in nam afscheid van de groep en toen begon het erge! Lotte (de haf) dacht alleen nog maar aan: zo snel mogelijk naar huis! Ik deed m'n best om haar rustig in stap te zetten... We kwamen al bij al (op een vrij snel staptempo) goed thuis aan! Ze staat nu lekker met d'r zoon in de wei en wat ben ik blij wat ik terug ben! Mijn leuke dag eindigde helaas met onweer! Hopelijk morgen meer succes...

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:28

Gelukkig dat jullie heelhuids thuis zijn gekomen! Ging het 's avonds onweren? Bij ons hier 's ochtends... Was iig niet fijn. Hopen dat het de volgende keer niet gaat onweren.

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:36

gelukkig is er niks raars gebeurd Scheve mond wel lekker dat ze bij ej in de achtertuin staan Lachen

Loekepetoeke

Berichten: 822
Geregistreerd: 09-07-04
Woonplaats: Tienen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 21:51

Mjaa ik was ook in de wolken, de buitenrit was heeeeel super ze ging echt goed! Tot als het begon te onweren, dan was het eventjes paniek... Bedankt voor jullie reacties!

More

Berichten: 3120
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 22:49

gelukkig is er nix ergs gebeurt en staat ze weer lekker in de wei! Tip: mischien volgende x even naar piet (weerman) luisteren?

Loekepetoeke

Berichten: 822
Geregistreerd: 09-07-04
Woonplaats: Tienen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 22:57

Ze gaven geen onweer! Anders was ik NOOIT erop uit getrokken! Op tijd van 5 minuten sloeg de hemel om van zonneschijn in onweer echt heeeeeeel raar maarja zo is België...!:D