twijfel of dani écht 3 is

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-01 18:36

ik weet het natuurlijk wel zeker, staat in zijn papieren, zo ziet hij er ook uit, maar hoe hij zich gedraagt!
hij lijkt veel ouder.
hij is echt heel leergierig en ik mag alles bij hem doen. met poetsen mag ik overal aankomen, het is een ontzettende knuffel. achteruit lopen kan hij al, als ik op zijn borst duw gaat hij al een stapje naar achter. Longeren snapte hij ook al best snel! En dat terwijl er nooit iets mee is gedaan!? Verward

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 18:50

kan best hoor!
sommige paarden/pony's pakken alles heel snel op.
zo snapt quinto ook al dat ie aan de longeerlijn romdjes om me heen moet lopen en hij is net 1 jaar en 4 maand. (en nee heb het 1 keer gedaan 3 minuten ofzo,gewoon om te kijken of ie het leuk vindt)

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 18:51

kan hele goed. ailin snapte ook alles heel snel en dis was echt nog geen 3 toen. zijn natuurlijk sobere rassen hafjes en ook redlijk nuchter in de kop. waardoor het misschien lijkt dat ze ouder zijn. daarom moet je er gewoon heel voorzichtig mee omgaan want ze laten niet snel ziend at het allemaal wat te hard gaat.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-01 18:57

Ja, klopt idd. Ik kreeg de tip om met longeren alleen een paar rondjes te stappen, maar hij liet merken dat draven ook wel kon, dus hebben we ook een stukje gedraafd, maar denk dat we toch iets te snel gaan.
Tis natuurlijk wel fijn, dattie alles zo goed oppakt. Lovers

Nonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 19:02

Indy is ook zo eentje Haha! Ik ben daardoor wel bang dat we te snel gaan, en daarom heb ik haar nu ook voor een tijdje weggezet. Kan zker geen kwaad, enn ik weet dan zeker dan ik niet teveel vraag..

Van het voorjaar ga ik weer wat met haar doen denk ik, dan is ze 2, en kan ik al wat meer doen Tong uitsteken
Ze lijkt ook lang geen anderhalf in de omgang.

Maar soms heb je ze er tussen zitten Haha! Lovers