Ff kijken hoe ik zal beginnen... *denkt*
Ik stop dus volgend jaar met Hof en de wedstrijden, het wil niet echt meer, ik heb het gevoel of komen we niet verder. Hof is niet echt een dressuurpony en ik ben al super blij dat we in de L gestart zijn. Maar hij vind dressuur dus niet echt leuk, terwijl ik er juist helemaal leip van ben. Dat gaat niet altijd goed samen, en daardoor hebben we ook regelmatig ruzie, dat is voor ons beiden niet leuk...
Volgend jaar mag ik van Afke met Ayco starten, een pony die ik echt super leuk vind!! En met hem zou ik denk ik ook verder kunnen komen dan met Hof.
Hof is nooit echt dressuurmatig gereden, en aangezien hij al wat ouder is, is het moeilijker om het er nog in te krijgen. Hij heeft vooral met het nageeflijk lopen moeite, en dat zit op wedstrijden 'dwars' zeg maar (weet ff niet hoe ik het moet zeggen). Thuis doet ie het nu wel in stap en draf, maar op wedstrijden niet... En ik zou denk ik niet hoger met hem kunnen komen als L.
Ik ben nu 1x met Hof gestart in het L1 (152 en 152 punten
), en rijd dit jaar nog gewoon wedstrijden met hem, zoals het nu staat hebben we 18 december de laatste
*slik*. Ik hoop eerlijk gezegd wel dat we nog een (klein) winstpuntje in het L krijgen, want dat ik altijd mijn doel met Hof geweest. Volgend jaar mag ik dus met Ayco starten! Daar heb ik nu al zin in
Ben ook heel benieuwd hoe dat gaat. Gelukkig mag ik Hof er nog gewoon bij blijven rijden van Afke!
Ik wil dan ook sowieso (proberen) hem 2x in de week te blijven rijden. Ik vind het eigenlijk nog best wel moeilijk, als ik eraan denk dat ik volgend jaar met hem 'stop', want ik ben gek op het manneke. Maar gelukkig mag ik hem erbij blijven rijden, en ik denk ook dat dit het beste voor ons beiden is.

Ik heb nu een paar keer gehad dat ik dacht van 'ow jee', maar als ik dan Ayco weer een gereden heb, of hem geknuffelt heb ofzo, dan krijg ik weer de kriebels
Ik ben iig heel blij dat ik Hoffie deze 2,5 jaar heb gereden, en ik hoop toch dat het nog veel langer word! Ik heb iig superveel geleerd van hem
. Hij heeft het denk ik niet helemaal tegen zijn zin in gedaan, anders had ie het niet gedaan! Maar hij is toch liever aan het boscrossen