Wil gaan rijden, maar ben te lui!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 17:28

hey

als het dit weer is vind ik het juist heerlijk om naar de paarden te gaan.
en als ik geen zin heb dan ga ik juist want dan heb ik weer zin. Ik heb nog geen pony duss. Maar als ik geen zin heb ga ik met hem longeren dan ben ik van plan. OK dan! En nu heb ik ook zin om naar de manege te gaan maar helaas is hij nu gesloten.Misschien ga ik morgen wel

-xxx-willeke
p.s en als ik echt een dag heb dat ik geen zin hebt. kan ik het aan me moeder vragen

qt_shetties

Berichten: 3385
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: Kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 18:23

Ik heb het ook wel eens, en dan ga ik op een gegeven moment toch naar mn paardjes, en dan heb ik zo'n spijt dat ik niet eerder ben gegaan. Dan zie ik weer hoe lief ze zijn, hoeveel werk ik daar nog heb enzo!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 18:27

haha inderdaad wat een overdreven reacties, alsof je iedere dag even veel zin hebt om te gaan.....
zo lang ze hun natje en droogje hebben en gecontroleerd worden, is er niks aan de hand. Als je geen zin hebt dan sla je toch een keer over? dan morgen maar weer....

This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 18:48

Ben het er helemaal mee eens dat sommige mensen een beetje overtrokken Verward reageren.. Je kunt overal wel eens een keer geen zin/tijd voor hebben.. En die opmerking over het nadenken voor je het eten in de vuilnisbak gooi vind ik een hele goeie!!! OK dan!

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 18:52

qt_shetties schreef:
Ik heb het ook wel eens, en dan ga ik op een gegeven moment toch naar mn paardjes, en dan heb ik zo'n spijt dat ik niet eerder ben gegaan. Dan zie ik weer hoe lief ze zijn, hoeveel werk ik daar nog heb enzo!


idd ik heb ook altijd spijt als ik niet heen ben geweest

judithM
Berichten: 1497
Geregistreerd: 17-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 19:34

Ik heb ook welleens geen zin (of ben dan eigenlijk te lui) om het werk te doen hoor!
Maar ik doe het werk wel natuurlijk!!

Zin of geen zin ze krijgen hun eten/drinken en een superschone stal --> elke dag!

Er wordt weer lekker gereageerd dat je geen paard verdient (en dat er meisjes zijn die geen eigen paard kunnen hebben etc) omdat je eens een dagje wat minder zin hebt maar je werk wel doet!!

Ik kan me niet voorstellen dat de grootste paardenmensen hier nooit eens dagje wat minder puf/zin hebben om hun paarden te doen.

Zeker als je je paard aan huis hebt en je werkt ruim 8 uur per dag 5 dagen in de week en je moet thuis ook nog eens alles doen is het zeker niet vreemd dat je welleens te "lui" bent om het werk eigenlijk te doen.

Kijk er zijn hier natuurlijk best veel scholieren die "vrije" tijd zat hebben en om de haveklap vakantie hebben maar wacht maar tot die volledig aan het werk moeten...piepen ze wel anders zeker als ze een lichamelijk zware baan hebben

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 19:49

werk 5 dagen in de week maar ga WEL heen Haha!

judithM
Berichten: 1497
Geregistreerd: 17-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 19:54

joke20 schreef:
werk 5 dagen in de week maar ga WEL heen Haha!


Tuurlijk das logisch!!

Ik werk 5 dagen en ga 7 dagen per week meerdere malen naar ze toe
('s morgens, na mijn werk, na het avondeten en voor ik naar bed ga) maar dat wil niet zeggen dat ik er altijd puf of zin in heb

.....en dat maakt me niet een minder goed paardenmens!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 20:47

Ik heb zo vaak geen zin,maar ga meestal toch wel effies Haha! Niet zon probleem van maken, dat paard gaat er niet dood van!

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 21:30

heb ook wel eens geen zin met warme weer, ff wachten en later gaan dan heb je vast meer zin! ik wel iig en wat reageert iedereen fel Verward

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 21:44

Ik ben zo'n scholier met te veel vakantie (nou ja student) maar elke vrije dag die ik heb ga ik werken om mijn paardje te bekostigen. en ook als ik wel naar school moet werk ik nog elk weekend bij om alles te betalen. en ja ik ben ook wel eens te lui om te gaan. maar mijn paardje staat op een pensionstal dus ze krijgt toch wel eten en gaat toch wel de wei op ook al kom ik een dagje niet. Die opmerking dat je dan geen paard verdient slaat echt nergens op. Iedereen heeft wel eens een dagje dat hij of zij wat minder zin heeft.

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 00:10

Achja, dat heeft iedereen toch wel eens; geen zin.
Ik wel hoor, maar meestal maak ik dan zin Lachen
Verder moet ik mezelf behoorlijk temperen op t moment; zit met nekklachten en dan mag ik niet de hele dag met de paarden in de weer...
Doe mij dan maar wat van die 'luiheid', zal ik daarna nog eens proberen om een uur lang stil op de bank te zitten Haha!

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 00:20

Iedereen zit er wel eens eventjes doorheen....
Vindt de mensen idd fel rageren...
Denk dat iedereen wel een een moeie of luie dag heeft...
En als je nog een een volle week werkt, en dan het weer vand eze week begrijp ik best dat je een keertje lui bent
En dr paardje wordt heus wel goed verzorg lijkt mij Lachen

prompter

Berichten: 11142
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 00:31

Ik heb echt nooit dat ik geen zin heb om naar mijn paarden te gaan Lachen. In alle 26 jaar dat ik nu paarden heb, is er geen dag geweest dat ik er geen zin in had. Ongelofelijk eigenlijk hè?

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 08:57

Ik heb het ook! Ik heb het hele weekend niet gereden, ach ja, is ook wel eens lekker en mijn paardje is er toch iedere dag uit geweest. Gisteren heb ik hem gewassen en hij is een paar dagen alleen maar op de wei geweest. Ach ja, vind hij ook wel eens fijn. Beetje vakantie vieren, beetje rustig aan met dit hete weer!

Fitzroy

Berichten: 25129
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 08:59

*edit* dit sloeg op de reactie van Promptertje:
Ja, ik vind dat best wel ongelooflijk Knipoog
Ook als het hagelt, stormt en noem maar op?

Ik had verleden jaar echt geen zin meer, daarom is hij naar een dressuurstal gegaan. Nu rijd ik hem voor de helft dus nu heb ik altijd zin om te gaan rijden.

Ik vind ook dat de meesten een beetje overtrokken reageren. Ik heb met dat hete weer ook weinig puf. Maar niet alleen voor de paarden, vooral voor het huishouden Knipoog

prompter

Berichten: 11142
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 09:03

Fitzroy schreef:
*edit* dit sloeg op de reactie van Promptertje:
Ja, ik vind dat best wel ongelooflijk Knipoog
Ook als het hagelt, stormt en noem maar op?


Dat maakt mij allemaal niets uit Lachen. Zelfs als er een dik pak sneeuw ligt, de wegen spekglad zijn en we alleen maar in de kleine binnenbak terecht kunnen om een uur of half elf 's avonds, ga ik er graag heen en heb ik eigenlijk de pest in dat ik niet eerder kan. Een dag niet naar mijn paarden, is een dag niet geleefd, in mijn wereldje *LOL*.

Fitzroy

Berichten: 25129
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 09:07

Kijk een binnenbak Tong uitsteken, dat verklaart een hoop!

prompter

Berichten: 11142
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 09:10

Fitzroy schreef:
Kijk een binnenbak Tong uitsteken, dat verklaart een hoop!


Waar ik de laatste 2 jaar niet meer in gereden heb, en de drie jaren daarvoor hooguit 2 keer Haha!. Nee, wij rijden onze dravers op de drafbaan, weer of geen weer, alleen als er een pak sneeuw op de baan ligt moeten we ze losgooien in de binnenbak Lachen, verder worden ze altijd buiten gereden, ook als het overdag al -3 graden is stap ik er nog op.

Lame

Berichten: 3570
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 09:10

Ik heb ook weleens geen zin.....schaam ik me helemaal niet voor.. volgens mij heeft iedereen wel eens een baaldag.. Iris wordt er echt niet minder om hoor.. Ze krijgt haar natje en haar droogje en de volgende dag rijden we wel weer.. ik zie het probleem niet zo..

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 13:25

Ik heb dat ook weleens, meer in de zin van: Ik moet altijd zo'n end rijden voor ik er ben.
Als ik er eenmaal ben vind ik het ook wel weer prima, maar als ik dan moe van school thuiskom en het is laat, zie ik er wel eens tegenop om ook nog weer een half uur te moeten rijden voor ik bij Bas ben.

Poison

Berichten: 1198
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 13:55

Ik heb bijna nooit zin om erheen te gaan. Alleen als ik daar ben vind ik het wel heerlijk ermee bezig te zijn enzo. Dan heb ik ook spijt dat ik maar een paar keer per week ga.
Bij mij net als SANEX, juist omdat hij zo ver weg staat.
Maar wanneer ik mn brommercertificaat heb, heb ik vast wel weer zin om er veel mee bezig te zijn Lachen

Ragebol_love

Berichten: 81
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 14:04

als ik heen zin heb om naar de paarden te gaan moet je even een dokter bellen hahahaha

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 14:18

Dat heeft iederee weleens. Toch gewoon gaan, meestal valt het alleen maar mee.

Lame

Berichten: 3570
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 16:01

MargaV schreef:
Dat heeft iederee weleens. Toch gewoon gaan, meestal valt het alleen maar mee.


Dat is waar... kom je helemaal bekaf uit je werk.. geen puf om na het eten naar stal te gaan.. Toch jezelf bij elkaar rapen en op stap.. Negen van de tien keer gaat het super, kom je helemaal topfit en met een kickend gevoel van je paard af... Kan je de hele wereld weer aan..hahaha