Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. ook plat door de bochten scheuren, rollbacks en slidings maken doet ie graag als ik hem even lekker losgooi in de bak. Als ik er vervolgens op ga zitten is het net een hondje, zeer rustig en braaf. Alleen in het bos racet ie graag maar niet met gebok erbij. Gelukkig niet
.
Onder eht zadel is hij eigenlijk super braaf
knuffel. Als hij heel veel energieheeft galoppeerd hij eerst ff 5 keer het weiland van achteren naar voren ( weiland = ongeveer 300 m lang) Met de shet of een ander erbij die ook net van stal komt jutten ze elkaar op en bouwen ze een feestje, ik heb 'm een of 2 keer zien bokken, dus dat vind íe niet zo). Meestal is het eerste wat hij doet ROLLEN!. 
) zwaait een paar keer met zijn hals en hoofd, als je dan een stap naar voren zet, schiet hij er weer bokkend vandoor 
aan het hoofdstel is hij meestal braaf)....
maar verder niet... 

.
.

Citaat:Op 2001-11-06 14:19, schreef Donja:
mijn paarden staan elke dag een paar uur buiten (minstens twee uur per dag), die weten niet beter dus doen ook nooit gek. Alleen de jongen veulen willen nog wel eens achter elkaar aan jagen, maar dat gaat eerder snel dan dat ze echt bokken.
Ik denk dat paarden die zelden los mogen in een weiland, zo blij zijn dat ze los zijn, dat ze vreugde sprongen gaan maken![]()
![]()
Is ook helemaal niet gek op de weide ofzo, maar eens in de maand ongeveer moet hij gewoon wat gekkigheid kwijt....
op de weide moet je nou eenmaal op zoek naar gras....