ervaring? automaat met trailer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 15:12

arme Paul( mijn portomonnee), heeft hij net, vorige week, 2 dolomiteslopers uitgewuift, kom ik aan met een disco-sloper. Maak ik zijn hele weekend weer goed(not) Maar wie weet ik zal het hem zeggen.

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 15:14

ikke schreef:
Ik HAD er een te koop, zonder i. Helaas heb ik daarmee een ongeluk gehad; ik heb nu dus een heleboel onderdelen te koop (alles behalve rechterachterhoek).


Ik word nu toch ook een beetje nieuwsgierig.. mag ik vragen naar bouwjaar, km's en evt revisie, staat van plaatwerk etc?
Grijs kenteken?

En... indicatie van prijs? Knipoog

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 23:29

Automaat rijd heel fijn met een trailer. Wij hadden het ook, tot 2,5 jaar geleden. Met gladde weersomstandigheden is het corrigeren van een automaat moeilijker.
Wij reden met auto en trailer een viaduct op die verradelijk glad bleek. De trailer maakte een glijer, drukte de auto mee en dan mis je toch een koppeling om sneller te corrigeren. We zijn daardoor "gespind" en de trailer is gekanteld (paard helemaal in orde hoor). Toen hebben we toch de automaat afgeschafd.

Maar goed, dit is een kwestie van heel veel pech hebben, over het algemeen rijd een automaat met trailer prima.

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 10:58

Laatst mijn paard opgehaald met een automaatje, met 2paards trailer. Geen enkel punt hoor. Het ligt er natuurlijk wel aan wat voor motor erin ligt