Ik ben ZO kwaad!!!! -:(-

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 13:39

ok Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 13:43

amondi schreef:
Volgens mij(oud wijf) snap ik best waarom je zo boos bent, je bent voor l*l gezet in het bijzijn van een hele groep manege ruiters. Natuurlijk weet je dat een cap beter is dan zonder cap. En dat weet die leidster ook en ik ben het volkomen met je eens dat ze zich erg kinderachtig heeft gedragen om dat aan je melden, niet om je te helpen maar om arrogant te doen. Om het voor haar groep duidelijk te maken dat deze haflingerruiter, weliswaar een eigen paard heeft maar toch niet slim bezig is.
En dan moet je die opmerking van Gijsenkim erbij pakken, je hebt er niks aan als je hapt, je wordt alleen maar gefrustreerder want dat mens had gelijk. Nou moet je niet denken dat ik dan zoveel anders gereageerd zou hebben maar je moet leren berusten. Zeg voortaan gewoon: dank je wel dat je deze opmerking met de hele groep hebt willen delen.
En helaas voor jouw ben ik het zeker eens met de mensen die vinden dat je op een openbaarforum geen mensen of bedrijven mag afkraken of beledigen die zich niet kunnen verdedigen. Het oude gezegde luidt: als u niet wilt dat het u geschiedt, doe dat dan ook een ander niet.
Hoe denk je dat de verhouding met die instructrice wordt als ze meeleest op bokt? Brr, niet aan denken en proberen zoiets te voorkomen.



ehm dan zou ze lezen en misschien begrijpen hoe belachelijk ze bezig was..
Dat voor l*l staan was het ergste niet, het waren kinderen van een jaar op 7.
begrijp alleen niet waar ze het lef vandaan haalt.. maargoed Lachen
zoals gijsenkim en jij zeggen: ik trek me dr niks meer van aan.
Vandaag zal ik wel weer groeten, ben benieuwd wat ze dan zegt.

Ik heb geen naam van bedrijf genoemnd, mensen hebben er wel naar gevraagd maar ik heb daarop niet geantwoord in dit topic.
Nou, jullie horen het wel als ik ze nog een keer ben tegengekomen Lachen
(ik zal tot 10 tellen haha Schijnheilig )

Lame

Berichten: 3570
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 15:12

Ik denk er hetzelfde over als Gijsekim.. echt waar je moet je niet zo druk maken over niks! Je hebt alleen jezelf er maar mee..

Kijk naar buiten... de zon schijnt...vergeet het voorval.......

gentlelover

Berichten: 142
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Ergens in Noord Holland ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 15:20

raar het is wel aardig dat jij aan de kant ging maar ja miss was de lerares ongesteld Tong uitsteken

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 16:58

als ik in de duinen een manege groep tegen kom
dan ga ik ook ff netjes aan de kant , is makkelijker dan die hele groep

ligt er ook aan aan welke kant er evt een uitwijk mogelijkheid is
(links passeren was t toch ?of te wel elkaar de linker hand kunnen geven)

hier in de duinen heb je soms ook iets te smalle paadjes

en over de rest maak je niet druk , zonde van je energie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 17:07

Ik kwam dr vandaag weer tegen.
De hele groep weer.
eerst keek ze me gewoon aan, toen sloot ik aan achter de groep (weg oversteken)

en toen zei ze: als je sneller wil moet je er nu langs gaan.
en toen zei Ik: nee hoor, bedankt, maar dat hoeft niet, ik ga langs de weg Lachen

Toen reed de groep weer verder.
Minder erg dan gisteren Lachen

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 17:08

PERFECT!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 17:36

Alacairion schreef:
Vind jij het normaal als mensen niet voor je aan de kant gaan op een ruiterpad en dan ook nog eens zich ergens mee bemoeien waar ze niks mee te maken hebben


Nee, maar ik vind het ook niet normaal dat jij je zo opfokt en zeker niet normaal dat je deze manege zo lekker zwart loopt te maken op het internet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 17:51

ArwenLune schreef:
Nee, maar ik vind het ook niet normaal dat jij je zo opfokt en zeker niet normaal dat je deze manege zo lekker zwart loopt te maken op het internet...


Als ik echt opgefokt was had ik vandaag niet weer gegroet hoor, geloof mij maar..

ten tweede: ik heb geen naam genoemd.
en die manege maakt zichzelf zwart.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 18:32

HAllo


Wat leuk dat ik er bij ben gehaald terwijl ik niks van dit topic afwist...( paard bij de buren heeft staan ben ik dus, mijn paardje staat daar )
Maargoed nu dat jullie er mij bij halen mag ik uiteraard ook reageren Tong uitsteken

Nou vandaag reed ik op 1 van m'n schatjes in het bos. Sammiej ( van bokt en verzorgster van mijn paardje ) ging met nog 2 meiden het bos met paarden van de manege ( uiteraard zonder begeleiding ). Ik reed er achter aan met Balou ( mijn spikkel kontje ) omdat ik die 3 meiden mag en ik op m'n eigen paardje rijd op bos gebied wat voor iedereen toeankelijk is en ik niks verstoorde. Komen we dat wijf tegen ( die begeleidster ) met een paar kindertjes op pony's. Begint ze gelijk over mij te zeuren dat ik erachter reed...dat ik niet bij de manege hoorde en ook zonder cap reed.
Ik zo dat ze normaal moest doen en dat ik op een eigen paard reed op openbaar bos gebied dat zij er niks mee te maken heeft...gaat ze ook staan schreeuwen naar sammmiej en de andere meiden dat als er wat zou gebeuren dat ze zich niet met mij mochten bemoeien...dus stel ik pleur van m'n beest en lig daar met een gebroken been moesten ze mij gewoon achterlaten...is dat nromaal??????????????????????

( zouden ze BTW nooit doen hoor Knipoog )

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 18:34

Vakantieman,gezellig hier! Ik denk toch dat ik ook voor PMS ga.

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 18:35

ik zou dan wel niet zo boos worden..maar ik zou er ook niet tegen kunnen oor als iemand zo tegen mij praat Tong uitsteken
ik zou denk ik wel hetzelfde terug gezegt hebben Haha!

Babsiej

Berichten: 6240
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 19:00

haha waar je je in dit leven al niet druk om kunt maken...... je bent zelf waarschijnlijk net zo als haar anders had je hier wel boven gestaan en het genegeerd;)

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 19:36

uhh..heb je het tegen mij of..? Verward

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 20:54

wat een raar mens, jouw probleem als je der afdonderd zondercap. Waar bemoeit ze zich mee. Ik heb daar zo'n hekel aan, jouw paard jouw hoofd, jouw cap, jouw niet die van haar!

Babsiej

Berichten: 6240
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 21:56

promiss schreef:
uhh..heb je het tegen mij of..? Verward


Nee hoor, tegen de TS Knipoog

Moonlightje

Berichten: 7073
Geregistreerd: 09-07-04
Woonplaats: Oude-Tonge

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 22:05

Zeker een raar mens, je moet het toch inderdaad zelf weten? en dat voor een intructiese, dan gedraagt ze zich toch niet zo! lijkt mij hoor!

Sammiej
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 23:17

ik verzorg dus ut paardje van Cindy...cinnepin hier op bokt...Lachenkan ff tussen door goed les geven:Pmaar daar gaat ut ff niet om:P
ik was er gister bij eergister nu:P ook bij met Roos...Alacairion hier op bokt.
en hun twee rijden niet op de manege...ik wel Verward
kom k vandaag op de manege begint ze over dat van mij en roos(alacairion) te praten...ja daag of ik niks anders aan me hoofd heb ik heb haar gewoon genegeerd en ben door gelopen.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 23:22

op een of andere manier........... geloof ik je direct

Sammiej
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 00:04

nja je hoeft het niet gelijk te geloven als k zelf maar weet dat het zo is:)
verder mag je het best zeggen daar niet van mja...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 15:00

Dat mens is zowiezo raar...gaat ze tegen kleine kinderen zeggen van je moet niet op je k*t rijden maar op je k*ont! sorry maar een kind van 7 dat door zoiets word lesgegeven????
En ze vloekt als een gek..zo was er een meisje die met haar paard mee reed in de les en zei dat ze iets minder moest vloeken tegen die kinderen werd er gewoon ijskoud gezegt : Het is mijn les ik bepaal G****** ( vloeken Knipoog ) de regels staat je dat niet aan donder ik je uit mijn les!

Dat was dus in de periode dat ik er nog stond met mijn paardje Lachen

3 x raden waarom ik nu aan de overkant sta :S

Nouka

Berichten: 4430
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Cornwall, U.K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 15:28

Cinnepin schreef:
Dat mens is zowiezo raar...gaat ze tegen kleine kinderen zeggen van je moet niet op je k*t rijden maar op je k*ont! sorry maar een kind van 7 dat door zoiets word lesgegeven????


Pardon?! Die opmerking vind ik dus niet kunnen... wat onbeschoft zeg!

Leoni_

Berichten: 2313
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 16:44

Citaat:
Ben overigens blij dat mijn paard er niet zo een is die achter een andere groep paarden aan stormt als ze weggalloperen, want passeren in stap doen ze niet aan en de groep gaat er vaak vandoor, of er valt iemand af.

Joepie..


Enneh waarom geef je nou de schuld aan de paarden dan? als je paard in een wei staat en de groep gallopeerd weg..reken er dan maar op dat je paard ook mee gaat, en het is zeker niet leuk als je de kinderen toewenst dat ze er afvallen, als je die instructrice niet mag, dan hoef je de kinderen dit nog niet toetewensen

Ambertjuh

Berichten: 38
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 17:23

Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 19:27

Nouka schreef:
Pardon?! Die opmerking vind ik dus niet kunnen... wat onbeschoft zeg!



Ja ik weet het..er zijn ook al een aantal klanten weg gegaan door haar ( waaronder ik dus als pension klant )
Maarja ontslaan doen ze haar niet want dan hebben ze helemaal niemand meer

De EHBO op die manege is ook al niet zoals het hoort..Een goed jaar geleden ging ik daar rijden ik viel van het paard af en kreeg een klap tegen m'n hoofd aan. Ik had een hoofdwond. Mijn vriend en een vriendin waren erbij!
Ze hebben mij naar de kantine gedragen en het enige wat ze deden was een glaasje water geven!
Mijn vriendin die er bij was moest om jodium vragen en heeft mijn wond verzorgt en ze lieten me zo op de fiets naar huis gaan!
Thuis over gegeven..mijn vader mij naar het ziekenhuis gebracht maar ik had mooi wel een zware hersenschudding!
En het enige wat ze doen is een glaasje water geven :S