Ik ben geschrokken joh...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-01 22:08

Worst nightmare scenario.... afgelopen zaterdag de St Hubertus jacht bij Den Treek. Dat is de eerste officiele jacht van het seizoen met aardig wat sprongetjes en sloten. Iwaldo was mee, en ik was aan het volgen. Stond ik een uur te wachten bij een sloot met mn cameraatje... komt de meute er eindelijk aan... dus ik cameraatje in de slag... maar geen Iwaldo. Ik snapte er helemaal niks van want hij rijdt altijd in het midden van de groep of achteraan en toen was ineens iedereen al voorbij Verward

Hoor ik ineens dat ie bij de eerste stop een klap heeft gehad. Zomaar toen ze rustig aan het stappen waren, vol op z'n voorbeen. Hij liep meteen stokkreupel en gelukkig was er iemand met trailer daar dus waren ze terug naar de vrachtwagen gegaan. Dus ik balen... ik bedoel, je weet niet hoe erg het is en Waldo heeft al eens een peesblessure gehad waar ie bijna voor weg moest... Verdrietig

Maar toen ik bij de vrachtwagen aankwam bleek het mee te vallen. Hij had al even gestapt en we hebben het een tijd afgespoten met koud water, en toen heeft baasje even met m gedraafd en liep ie niet eer onregelmatig. Gelukkig maar dat ie toch ermee opgehouden was, want je weet nooit...
Maar Waldo was ongelooflijk pissed dat ie van de groep wegmoest Knipoog

Vanmorgen toch nog even bezorgd want hij liep gister dan wel niet meer kreupel, maar wieweet hoe ie de stal uit zou komen... maar dat viel 100% mee. Heb m gebandageerd en ben lekker met dekentje om buiten uit wezen stappen. Lovers Hij eet alleen nog niet zn biks dus even afwachten hoe dat gaat. Maar ik ben al heel dankbaar dat het baasje dr direct mee teruggekomen was naar de vrachtwagen.

Was toch wel even schrikken Verdrietig

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 23:52

Balen voor hem dat hij de rit niet uit kon rijden, klnikt alsof hij er veel plezier in heeft! Gelukkig dat hij er niets aan over heeft gehouden!

siouxsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 08:12

er komt heus nog wel eens een x een rit hoor!!
enneh gelukkig dat t zo goe ging gr.siouxsie