mondelinge afspraak enje zit er aan vast

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 13:09

Wat ik het meest bizar vind is dat je niet zelf bij de keuring kon zijn, jij betaalde deze toch?
Dat betekend dat de verkoopster niet het recht had jou te weigeren hierbij aanwezig te mogen zijn!
De dure les hieruit is maak nog duidelijkere afspraken, bv dat bij afkeuring de kosten voor verkoper zijn (wil die hier niet mee accoord gaan? dan zal er wel iets zijn... en dan zou ik het risico ook niet nemen).
Jullie waren toch met z'n 2en? Is het dan niet 2 tegen 1?

En eh... is niet verstandig toch de naam vd verkoopster te noemen op Bokt, wie weet wie er allemaal gaat kijken naar dit paard...

vannie
Berichten: 362
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: aalmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-04 14:11

ja dat komt denk ik nog wel. er komt waarschijnlijk een stuk in de hoefslag te staan.
het is mij niet overkomen maar een kennis

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 14:17

Mondeling telt, maar valt vaak niet te bewijzen....Hoe wil je het bewijzen, staat toch niets op papier?! Verward

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 15:38

Pfff die vrouw wou dan zeker wel heeel graag van haar paard af, als je zelfs een advocaat er op af stuurt!! Dat snap je tohc niet, haar paard is niet in orde en dan geeft ze de ''koper'' de schuld.. niet echt een dierenvriend lijkt mij.

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 15:58

Wat een belachelijk verhaal!
Ik krijg bijna de indruk dat er aan dat paard gerommelt was de eerste keer.... Lips are sealed
Maargoed, mondelinge afspraken zijn idd bindend.
Niet echt slim dus om zoiets te zeggen, maar dat is een goede leer voor de volgende keer.
Al vind ik het wat vergezocht om er meteen een advocaat tegenaan te gooien, de keuring was tenslotte nog niet geweest.
Maargoed, laat het paard keuren door je eigen DA.
Dat is je recht.
Als zij zo nodig een keuring willen, dan wel een eerlijke.
Zet het paard een paar daagjes in een kliniek en kijk dan eens goed hoe hij op alle keuringen reageert, want ik vertrouw dit niet echt.
Ik hoop dat jullie eruit komen, in ieder geval heel veel succes.