ik had les, en net zoals de vorige keer deed ie opeens of ie niet meer wist wat sturen was..
in stap ging alles prima, slangenvoltes, gebroken lijn etc. maar in draf vertikte ie het gewoon om de volte op te gaan.
dan kan ik begrenzen wat ik wil, maar hij komt gewoon niet van de hoefslag af, en als zn voorbenen er al af zijn gaan we verder in een soort van schouder binnenwaarts.
heel frustrerend.
op een gegeven moment, kim en ik allebei een beetje pissed, laat ik hem op de halve volte gaan bij, rechtsom..
in het begin gaat het goed, hij liep de volte 3 keer mooi af, totdat ie bij de 4e keer besloot om naar links te gaan ipv rechts..

Dus ik pak hem rechts bij zn bit vast, om hem om te trekken, en meneer staat opeens op zn achterbenen..
en niet te zuinig ook, echt kaarsrecht.
het gebeurde ook gewoon zo snel, ik had hem bij zn bit vast, met mn ene hand het bit en de andere hand de binnenteugel, dus ik had ook geen kans om hem met een kanl tussen zn kop omlaag te meppen zeg maar..
pff wat zat ik daarboven te poepen zeg, ik zag onzelf al met zn tweetjes achterover klappen..
en jahoor ik viel, en hij ook, met zn tweetjes naar achter, gelukkig kon ik mezelf nog een beetje opzij rollen, en hij wist zich net een beetje overeind te houden, dus hij kwam alleen met zn achterhoeven op mij terecht, hij ging zeg maar boven op mij zitten..
AUW!!!
dus nou is mn knie en daar omheen helemaal bont en blauw en stijf.
gelukkig is er verder niks.
ik er weer op natuurlijk, met tranen in mn ogen

wil weer de volte maken en hij komt gewoon WEER omhoog.
nou toen was ik er gelukkig op tijd bij en hem ik hem een lel tussen zn oren verkocht.
daarna deed ie het ook niet meer, en we hebben afgesloten met een prachtige galop..