We gingen springen, rij ik op de hindernis af, maar het het paard voor mij springt midden in die hindernis!! Bassie schrok daar van er sprong heel hard op zij, toen stond
ik er naast...val ik alsnog hahaha...Heb ik weer hihihi...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:Op 2001-03-31 16:53, schreef jacqueline:
Nou je hebt je volgens mijn niet pijn gedaan!!!
En dat is het belangrijkste.....dat jij en Bassie niks mankeren.
Enne een goede ruiter moet minstens 100 keer van zijn paard zijn gevallen (weet ook niet waar dat gezegte vandaan komt)![]()
Jacqueline
!!!!
.
maar dan wel met zoveel afstand dat je corrigeren als het paard voor je weigert of de balken eraf springt. 1m vind ik wel weinig, in onze les was het vaak een meter of 10 (redelijk ervaren springruiters en paarden) bij het los springen. Bij later een lijntje of een mini parcoursje springen ging et wel een voor een. 

Hihihi, gelukkig heb je niks.Soms snap je niks van paarden
. Maarja daar blijven het beesten voor. IK durf zelf niet eens te springen en heb echt respect voor diegene die het wel durven, mijn pony springt als een debiel, 4 benen tegelijk en zo hard mogelijk wegscheuren of hij springt niet
(doettie het nu?)... Naja, moet Joop weten, maar volgens mij kan hij mijn vader ook wel vertrouwen...
)
Die mensen hebben vast heeeel raar gekeken, een klein meisje in rijkleding, onder het zand en een behoorlijk plek in haar gezicht, die het bos uit komt lopen!!! Hahaha!