ging best goed. Het was in Schijndel, waar we ook een paar keer zijn gana oefenspringen. Nu was het alleen heel mooi aangekleed, overal vlaggen, reclameborden, een frietkraam naast de bak, mooie hindernissen met bloemen, boompjes en versieringen, kortom genoeg te zien.
Ik had hem thuis al even gereden, op een inspringterrein is het vaak lastig om op beide handen los te kunnen rijden, en dat heeft hij wel nodig. Daar ging hij wel goed, dus ik zag het wel zitten. Met opzadelen kwam ik erachter dat ik mijn martingaal - noodzakelijk voor springen met Pablo - vergeten was, dus terwijl ik hem even longeerde is mijn moedere terug gescheurd naar stal om die te halen. Gelukkig kon ik wat later starten zodat ik rustig kon los springen.
Ik kon aan de rand van de ring staan wachten voordat ik aan de beurt was zodat Pablo het al even had kunnen bekijken. Met groeten was hij nog wat kijkerig maar in het parcours was het helemaal weg. Ik had wel een weigering op hindernis 1 omdat ik te lauw aan het parcours begon en verder nog twee balken omdat hij er iets te dicht onder zat, maar hij heeft nergens geaarzeld en liep gewoon ontspannen rond. Nu hebben we een paar weken alleen les, en dan komt het volgende parcours!