Return of the Boktsnob :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dees

Berichten: 18936
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 22:01

Bikkel, toch je voetjes erin gewurmd... Haha!

gomir

Berichten: 25549
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 22:10

Voor niets zo'n drukte gemaakt dus Haha! Wel fijn dat je weer in je leren laarzen kon komen

Kun je aankomend weekend weer op concours

Suzanne F.

Berichten: 49373
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 12:13

Dees schreef:
Bikkel, toch je voetjes erin gewurmd... Haha!


Ja de Miss Boktbikkel verkiezing heeft Fitz al gewonnen! OK dan!

Wie gaat er voor de tweede plaats in de Miss BB verkiezing? Haha!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 12:42

Missouri schreef:
Echt, ik zou het besterven! Rubberen laarzen kunnen ECHT niet meer... ik was dus gewoon niet gestart, no way...

Jeetje, rubberen laarzen... Knipoog Haha!


De opper boktsnob Lachen

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 13:58

Ik lees nu pas dit topic en lig helemaal in een deuk Haha!

Geweldig! OK dan! Tis bijna jammer dat je weer op tijd in je gewone leren laarzen paste... maar inderdaad.. ik vind je wel een bikkel Fitz!!!

Hoe ging de wedstrijd verder?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 15:46

Nou, ik ken meer bikkels hoor... Vind mezelf ook wel een behoorlijke, maar dat is niet echt geschikt voor hier Haha!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 15:51

Suzanne F. schreef:
Ja de Miss Boktbikkel verkiezing heeft Fitz al gewonnen! OK dan!

Wie gaat er voor de tweede plaats in de Miss BB verkiezing? Haha!


Ik wil, ik wil, ik wil Haha!!!!

Wat moet ik ervoor doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 15:59

JIJ??
halfuurtje rijden zonder setje Extreme duivel . Of een uurtje met een setje van 2 jaar geleden Haha!.

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 16:12

Fitzroy schreef:
Yeps, die zijn verboden sinds 1 april 2003. (en ik word geacht het reglement te kennen Knipoog )


Bloos! Waarom dan? (ik heb ze mijn vorige wedstrijd nog aangehad worden nu met terugwerkende kracht mijn punten nog ingetrokken? Knipoog )

Suzanne F.

Berichten: 49373
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:00

Anoukie schreef:
Ik wil, ik wil, ik wil Haha!!!!

Wat moet ik ervoor doen?


Bikkel zijn dus bijv. rijden tijdens een paar giga wolkbreuken en gewoon doorgaan he? En daarna terwijl je je ondergoed kan uitwringen nog de stal van je geliefde natte viervoeter gaan mesten en hem lekker douchen. En pas als alles verzorgd is zelf naar huis gaan, bibberend van de kou (maar dat mag je eigenlijk niet laten merken want je bent een bikkel he) Knipoog

gomir

Berichten: 25549
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 00:06

Dan ben ik absoluut een bikken Suzanne Tong uitsteken Ik heb regelmatig drie paarden gereden in de stromende regen om daarna nog te gaan mesten en voeren en dan op de fiets tegen windkracht 7 in naar huis te fietsen...(moet je maar niet in Den Helder gaan wonen Knipoog )
Is vast heel goed voor mijn weerstand geweest, want ik ben zelden ziek Tong uitsteken

En ik heb van de winter na een paar bokkensprongen op het losrijterrein met een zwaar gekneusde enkel(dacht ik, later bleek ik een scheurtje in een enkelband te hebben Bloos ) nog twee paarden twee keer het parcours in gereden. Totaal 5 winstpunten en twee derde prijzen verdiend, daarna drie weken met krukken gelopen, maar twee weken later al wel weer op concours geweest(en dan zeg ik niet dat ik niet eens in mijn rubberen laarzen kon komen en dat ik alleen maar op concours ging omdat ik anders wsl het lef nooit meer op kon brengen met dat gekkenhuis Bloos )

EN ik loop niet te mauwen dat je van gas geven zo moe wordt en dat je echt een cruise-control moet hebben, zoals sommige mensen zo irritant kunnen doen Haha!


Dat verdient toch wel een tweede plek Verward Haha!

(btw ik verveel me helemaal niet hoor, ik kan gewoon niet slapen Schijnheilig )

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 08:13

Lovely schreef:
JIJ??
halfuurtje rijden zonder setje Extreme duivel . Of een uurtje met een setje van 2 jaar geleden Haha!.


Mwa,... Dat moet te doen zijn Schijnheilig. Ik heb volgens mij alleen geen setje van 2 jaar geleden Schijnheilig, dus dan wordt het het eerste Haha!.

Die regen maakt me niet uit Suzanne, ik heb jaren alleen een buitenbak gehad en dan was het weer of geen weer, rijden met die hap!

Fitzroy

Berichten: 25159
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-04 08:27

Ik ben ook al jaren gewend aan alleen een buitenbak en doorlopen met je natte kloffie.
Maar goed, ik was al een Boktbikkel *LOL*

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 10:05

Dan ben ik echt een bikkel... In een sneeuwstorm rijden, want het paard moet getraind worden. Allebei gebukt door het bos crossen want mijn god, dat is KOUD.
Ongeacht het weer (regen, sneeuw, ijs) een paard met een peesprobleem stappen, minimaal een uur, elke dag, een jaar lang!
Een wedstrijd rijden terwijl het zeikt van de regen, officieel 35 km, halverwege verdwalen en 10 km omrijden. Vervolgens midden in de blub op willen geven, moed verzamelen en de laatste 15 km ook nog uitrijden. Daarna paard verzorgen en bij de nakeuring staan bibberen van de kou, zo erg dat iemand anders je paard vasthoud zodat jij je kan omkleden. Daarna kon ik niet meer lopen, mijn benen wilden niet meer. Toen was ik echt zeiknat.
In de zeikende regen (was wel zomer) in een rokje en een spaghetti truitje je paard uit de paddock willen vissen, maar het regende zo hard dat hij daar iets anders over dacht en achteruit weg liep, ondertussen op slippers door de drek banjeren en vervolgens het paard áchteruit naar de stal loodsen. Drie keer raden, ik was natter dan hij. Daarvoor had ik al de 2 anderen naar binnen gedaan, maar die waren zo slim om in gestrekte draf naar stal te rennen, mij aan een touwtje erachteraan bungelend.
Of ongetraind een wedstrijd van 50 km rijden... toen heb ik mezelf gek verklaard Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 10:35

Anoukie schreef:
Mwa,... Dat moet te doen zijn Schijnheilig. Ik heb volgens mij alleen geen setje van 2 jaar geleden Schijnheilig, dus dan wordt het het eerste Haha!.


Zie eerst maar eens aan een outdated setje te komen en durf er dan mee te rijden Haha! Haha!.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 10:55

Lovely schreef:
Zie eerst maar eens aan een outdated setje te komen en durf er dan mee te rijden Haha! Haha!.



*gaat eens in haar kast kijken naar beschimmelde dekjes Nagelbijten / Gniffelen *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 11:03

en oh ja, je moet er ook mee op de foto Lachen.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 11:06

Lovely schreef:
en oh ja, je moet er ook mee op de foto Lachen.


Dat had ik al wel gedacht ja Knipoog. Is er ook een verkiezing dan op Bokt? Ik bedoel, ik ga dit niet voor niets doen natuurlijk Schijnheilig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 11:09

dat weet ik niet, maar ik snap toch al niet zo goed waarom alles een wedstrijd moet zijn Verward.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 11:38

Lovely schreef:
dat weet ik niet, maar ik snap toch al niet zo goed waarom alles een wedstrijd moet zijn Verward.


Hoe wil je anders de status Boktsnob verwerven, als je niet "beoordeeld" wordt Verward ?

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 11:45

haha, doorzetter ben je hoor Knipoog Ik rijd ook nog met rubberen laarzen, ben nu l1 maar goed, ik ben ook nog lang niet uitgegroeid, dus ik wacht nog wel ff.. En trouwens ik vind die rubberen met half leren voering, niet de ecuyer dan, die heb ik, maar die ander nog best mooi, als je ze mooi poets enz..

Nee niet die echt rubberen met zo'n dikke voering erin., dat is indd geen gezicht in de Z Haha! .