Return of the Boktsnob :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 09:19

Hahahha geweldig.
Met rubberen laarzen in de Z. Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 09:28

Fitzroy schreef:
Ik kom net onder de douche vandaan en daar heb ik nog 2 mogelijkheden bedacht:

a. ik zoek zsm een schoenmaker die nog ritsen in mijn laarzen kan zetten

of

b. de echte boktsnoboplossing: ik koop een paar nieuwe met rits en veters *LOL*


A. Zou een schoenmaker dat zo snel (en dan toch nog goed en netjes) kunnen maken voor je?

B. Kijk, dát zijn nog eens oplossingen.

Fitzroy

Berichten: 25159
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-04 09:50

Missouri schreef:
Echt, ik zou het besterven! Rubberen laarzen kunnen ECHT niet meer... ik was dus gewoon niet gestart, no way...



Het is ook eigenlijk meer dat ik bij de betreffende vereniging niet DURF af te zeggen.
Ik heb daar al zo vaak afgezegd dat ik het nu echt niet kan maken.

Apple

Berichten: 76217
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 10:13

Kiezen tussen twee kwaden dus Tong uitsteken

Gewoon lekker MH's aanschaffen Lachen. Staat beter dan rubberen rijlaarzen en in de winter lekker voor tijdens een strandritje Lachen.

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 10:39

O, o, wat een dilemma!

Hier in de buurt reed trouwens iemand in de Z (1 of 2 weet ik niet meer), keurig met stang en trens, hoedje op, maar wel altijd met rubberen laarzen! Vond ik altijd erg stoer hoor. Dus Fitz.... GO for it!

(Het rijdt trouwens voor geen meter hoor, met rubberen laarzen als je leren laarzen of chaps gewend bent.... je benen gaan een compleet eigen leven leiden, lijkt wel...)

Fitzroy

Berichten: 25159
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-04 10:42

Ik zat ook al te twijfelen tussen S&T en trens, dus als ik nu op trens ga, denkt de jury vast dat hij een verdwaalde L ruiter in de ring heeft Knipoog Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 10:44

zozo... die-hard Haha!

succes met de wedstrijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 12:13

Je zou Tommie Visser er wel ernstig mee uit zijn concentratie halen ermee.... ' zie ik het nou goed'???
Bij zijn sponsor heb ik een keer leren laarzen met veter en rits gekocht die ik eigenlijk niet in hoefde te lopen of te rijden, superdingen!!!

juthi
Berichten: 2079
Geregistreerd: 21-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 15:05

Als je dat nou nog eens hebt moet je het maar zeggen, ik heb nog van die dikke winter bioetsen liggen, ideaal om mee te rijden, en zeer goed voor je enkels, heb het zelf ook al een paar keer gehad!!

Het ziet er niet uit, je hebt een dikke laag stof tussen jou en je paard, maar je kunt wel rijden zonder pijn Tong uitsteken

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 15:46

*flikker van mijn stoel vanhet lachen* Vorige topic door gelezen waar je naar hebt verwezen gewoon geweldig..

Ga gewoon lekker starten in de Z met rubber laarzen en I.P.V een hoedje een CAP.. Dan is het feest helemaal compleet..

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 16:54

Kan je anders niet naar de jury toegaan en het probleem uitleggen?

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 17:06

Volgens mij zie ik het probleem niet helemaal Haha!

Gaat het er niet om dat je met een fijn lopend paard een goede proef neer gaat zetten?

Wat maakt het dan in vredesnaam uit of je een keertje met (inderdaad, ze zien er vreselijk uit, maar ach) rubberen laarzen moet rijden?
En al helemaal als het vanwege je enkel is...

Gewoon die laarzen op het laatste moment aandoen en na je proef weer uit... klaar *LOL* !

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 18:16

2 weken geleden had ik wedstrijd en toen lagen mn leren nog op stal en mn pony waarmee ik starte stond ergens anders dus heb ik maar even mn rubberflubbers aan getrokken!
Het reed heerlijk! En het leverde toch 2 1e plaatsen op Tong uitsteken ( nee niet van de 1 van de 10 Schijnheilig )

Lielle

Berichten: 66259
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 18:50

grandeur schreef:
Volgens mij zie ik het probleem niet helemaal Haha!

Gaat het er niet om dat je met een fijn lopend paard een goede proef neer gaat zetten?

Wat maakt het dan in vredesnaam uit of je een keertje met (inderdaad, ze zien er vreselijk uit, maar ach) rubberen laarzen moet rijden?
En al helemaal als het vanwege je enkel is...

Gewoon die laarzen op het laatste moment aandoen en na je proef weer uit... klaar *LOL* !

dan moet je ook even het vorige topic lezen, daar is dit zeer uitgebreid besproken.

wickedjazz

Berichten: 1625
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 18:52

pure boktsnobism Haha! Tong uitsteken

Gewoon lekker rijden joh met je rubberen laarsjes, Haha! lekker met je velletje tussen je zweetblad komen Haha! haha dan wordt je tenminste een beetje 'afgeleid' van de pijn van je enkel Haha! Succes dan maar Clown

Suzanne F.

Berichten: 49375
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 19:47

Hahaha ja ik werd gewoon tweede in de Miss boktsnob verkiezing hihi, nou nu doe ik niet meer mee hoor. Ik win t nu toch niet meer... Knipoog

Ja je kan altijd met rubberen laarsjes starten maar das natuurlijk voor een echte boktsnob NOT DONE... Haha!

De echte Boktsnoblossing is gewoon ff snel nieuwe dure kalslederen laarzen met ritsen halen alleen voor de wedstrijd van zaterdag! Cool

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 21:05

Hey, als je nou met een priem gaatjes in de laarzen maakt, en daar vetertjes doorheen rijgt, staat het al een stuk beter hoor! Haha!
Verder kan je er met goedkope olie van de Aldi een mooie glans op maken, net als Anky met haar Kiwi schoenpoets doet! Haha!

Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen

Fitzroy

Berichten: 25159
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-04 22:30

Zo, net weer terug van Fitz.

Iemand begon hartelijk te lachen toen ze hoorde dat ik met rubberen laarzen in het Z2 zou gaan starten en vertelde dat ze het er pas nog over gehad had, dat dat echt geen gezicht was Frusty

Maar toen ik vervolgens in de bak reed met mijn rubberen laarzen aan viel het eigenlijk nog niet eens zo op.
Het viel mij ook nog niet tegen met het rijden zelf dus ik leg me er maar bij neer dat ik dit weekend met rubberen rijlaarzen in het Z2 start. Schijnheilig

Ik had alleen last van afzakkende sporen dus daar moet ik nog wat op verzinnen.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 22:38

een zwart plakbandje aan de binnenkant van je laarzen kan wonderen doen Lachen

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 22:48

Zit er niet zo`n randje aan, achterop je hak??? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 23:13

Garppig eigenlijk. Ik heb altijd gedacht dat leren laarzen verplicht waren op wedstrijden. Ik heb dan een jaar of zeven geleden eerst leren laarzen gekocht (daar heb ik nog best een tijd voor moeten sparen) en pas daarna ben ik voor het eerst gaan starten.

Ik moet zeggen dat het de aankoop van de eeuw is geweest, want ik heb daarna nooit meer nieuwe laarzen hoeven kopen. Rubberen gingen altijd zo verschrikkelijk snel stuk (ik had wel zo'n twee paar per jaar nodig). Buiten dat leren laarzen veel mooier zijn, heb ik dus eigenlijk ook een heleboel geld bespaard...

Ook nu ik weet dat rubberen laarzen ook zijn toegestaan, blijf ik van mening: 'Op wedstrijden 'horen' leren laarzen' Haha!.

Maar goed. Als je er door een probleem met je enkel niet in kunt, dan zou ik ook gewoon rubberen aantrekken hoor. Wat niet kan, kan nu eenmaal niet.

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 23:21

CCCCorine schreef:
Garppig eigenlijk. Ik heb altijd gedacht dat leren laarzen verplicht waren op wedstrijden. Ik heb dan een jaar of zeven geleden eerst leren laarzen gekocht (daar heb ik nog best een tijd voor moeten sparen) en pas daarna ben ik voor het eerst gaan starten.


goh, waar heb ik dat nog gehoord? Verward Haha!
Ik heb, toen ik een jaar of 2 / 3 geleden weer ging starten ook leren laarzen gekocht. Ik ging echt niet weer die rubber dingen aandoen En idd net als een die-hard een week voor de wedstrijd gekocht en maar meteen een hele week aangehad Bloos! Schijnheilig

Als je nu pijn hebt in je enkel, zou ik toch gewoon rubber aandoen hoor!
xxx

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 23:29

En als het van het weekend (na het rijden) ineens plenst van de regen en iedereen tot de spoortjes wegzakt in de modder.... wie is dan de lachende derde.... Haha!.

gomir

Berichten: 25549
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 00:48

Fitz natuurlijk *LOL*

Ik krijg nog steeds leren laarzen cadeau voor mijn eindexamen. Ik heb inmiddels het collegegeld voor het derde jaar al betaald, maar je moet een 'gegeven' paard niet in de bek kijken.
En tot die tijd hobbel ik lekker met mijn rubberen laarzen rond Tong uitsteken Maar dat schijnt in het springen minder dramatisch te zijn Clown

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 10:42

Fitz: je bent m'n held als je foto's plaatst!
Ik heb sinds mijn 16e geen rubberlaarzen meer aangehad, dan maar met chaps (je mag toch ook met die laars-lijkende chaps starten?). Het is trouwens ook een ramp als je een halfjaar met chaps gereden hebt en dan ineens je lerenlaarzen uit het stof trekt. Maar met dressuren gaat er niets boven leren laarzen.
Vind het wel stoer van je dat je gewoon zo gaat starten! Cappie af!

En voor die afzakkende sporen, helpen van die rubberen spoorstoppers niet? Ik had er nl. met mijn leren laarzen altijd last van dat mijn sporen niet netjes bleven zitten waar ik ze om deed én mijn laarzen beschadigden. Met die rubberen spoorstoppers is het nog niet opgelost, maar goed, het lijkt wel iets beter.