Here we go again, alleen ben ik natuurlijk niet zo'n vreselijke boktsnob als Suuz destijds

Ruim 2 maanden geleden ben ik onvrijwillig van een paard afgestapt wat me op gescheurde enkelbanden kwam te staan.
Eigenlijk gaat het best wel weer aardig maar mijn enkel blijft dik en bij trap lopen nog pijnlijk. Paardrijden ging eigenlijk wel weer dus ik had maar weer eens ingeschreven voor een wedstrijdje.
Omdat ik dus altijd met chaps rijd dacht ik vanavond laat ik mijn leren laarzen eens aantrekken daar moet ik tenslotte dit weekend ook weer mee starten.
Maar aaaaaauuuuuwwwww, daar ging ik de fout in. Die enkel kan nog helemaal niet zo ver strekken om een leren laars in te kunnen.
Dat wordt dus helemaal niets zondag, maar ergens vond ik het toch wel zonde om alleen daarom af te zeggen.
Mijn instructeur zei al: dan start je toch met chaps. Ja, als dat zou mogen, graag!
Opeens kreeg ik een ingeving: op zolder staan nog van die 'prachtige' rubberen laarzen van Aigle.
Oke, je staat nogal voor l*l in de Z2 met je rubberen laarzen, maar het gaat me toch echt te ver om alleen daarvoor een wedstrijd af te zeggen.
Ik zie me al aankomen bij het wedstrijdsecretariaat.

Dit weekend 's morgens nog maar even proberen om in mijn leren laarzen te komen en anders wordt het toch echt met rubberen laarzen starten.